eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowa Mirai › Re: Nowa Mirai
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer03.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <rq2ld5$b97$1$horizn@news.chmurka.net>
    <e...@4...com> <rqa8oc$a7t$1@dont-email.me>
    <5fc8ee2a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <1569037226$20201203150059@squadack.com> <rqark4$7u5$3@dont-email.me>
    <5753324626$20201203161056@squadack.com> <rqb08o$b0o$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <rqb08o$b0o$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Nowa Mirai
    Date: Fri, 4 Dec 2020 16:18:12 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 29
    Message-ID: <5fca5334$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.116.206
    X-Trace: 1607095092 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 554 83.30.116.206:53289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2391
    X-Received-Body-CRC: 2425671515
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688236
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rqb08o$b0o$...@d...me...
    On 03/12/2020 16:10, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >> On 03/12/2020 15:00, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >>>>> Nawet kuchenki nie potrzeba - wystarczy bateria i dwa druty...
    >>>>> :-)
    >>>> Nie prościej podłączyć te dwa druty prosto do silnika
    >>>> elektrycznego a
    >>>> nie marnować 2/3 energii na elektrolizę i straty w ogniwach
    >>>> paliwowych?
    >>> Jeszcze tylko znaleźć prąd w stanie ciekłym i gotowe!
    >> Po co prąd w stanie ciekłym, skoro mowa o baterii?

    >To prąd w stanie żelowym!
    >Na razie magazynowanie w liion to jakieś 2% magazynowania energii w
    >benzynie (ponoć) i 1% w wodorze, na kg. Wiec sporo do udoskonalania
    >jeśli chodzi o upychanie elektronów.

    Wodoru tak nie porownuj, bo to lekki gaz.
    Lepiej go porownywac na litr zbiornika, albo dodac mase zbiornika i
    ogniwa paliwowego.

    Do udoskonalenia jest sporo, bo akurat lit w takim akumulatorze to
    mniejszosc wagi, ale tez wiadomo, ze narzuty musza byc i to spore.
    Przy czym problemem nie jest juz waga, ale czas ladowania ... moglby
    miec i 300km zasiegu, byleby ladowal sie w 5-10 minut.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: