  • Data: 2020-11-30 20:33:47
    Temat: Re: Nowa Mirai
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 30 Nov 2020 16:50:05 +0000, K

    > Rozwiazuje problem problem spalinowych pod katem zanieczyszczen

    Tylko jeśli wodór będzie produkowany z OZE. A to nie możliwe, bo OZE cały
    rok nie ma takiej nadprodukcji aby sprostać zapotrzebowaniu nawet na
    gabaryty.

    > i rozwiazuje problem elektrykow pod wzgledem predkosci/czestosci
    > ladowania.

    Problem prędkości jest rozdmuchany przez marudy i ignorantów, więc niewiele
    rozwiązuje.

    > Oczywiscie, ze to nie jest temat na teraz/jutro w doslownym
    > sensie ale skoro podpisuja umowy z takim Orlenem (nie wiem jak w innych
    > krajach) i inwestuja kase w rozwoj tzn, ze ktos tam widzi sens i
    > powodzenie dlugofalowo.

    No, Orlen odbębnił sukces, może się chwalić że będzie wodór produkować i
    dystrybuować. Tylko niech się jeszcze pochwali jaką kasę musi w to
    zainwestować i kiedy mu się ta "współpraca" zwróci.

    --
    Pozdor
    Myjk