-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.bbs-scene.org!border4.nntp.dca.giganews.com!border2.nntp.dca.giganew
s.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neo
strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
trada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
References: <ja6oqp$uk4$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
<jade7h$765$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
<jag0ii$h04$1@news.onet.pl> <s...@u...sie.pl>
<jag3tm$tsb$1@news.onet.pl>
Organization: USMIECHA SIE PL -=http://usmiecha.sie.pl=-
Reply-To: s...@u...sie.pl
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@u...sie.pl>
Date: 22 Nov 2011 12:39:01 GMT
Lines: 43
NNTP-Posting-Host: 80.51.9.14
X-Trace: 1321965541 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5813 80.51.9.14:55760
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2415140
[ ukryj nagłówki ]Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl]
na: pl.misc.samochody napisal/la:
> W dniu 2011-11-22 12:43, Rafal Lorenc pisze:
>
> > To zobaczysz w duty cycle robiąc logi ;-)
>
> W duty cycle zobaczę jak zawór faktycznie się rusza czy to jakie dostał
> zapotrzebowanie po kablu?
To działa po PWMie ;-)
> > A od czego zależy mapa boostu, tym razem mierzona map sensorem? ;-)
>
> No w sumie masz rację ale ale jaki wpływ ma MAF na to że turbo idzie na
> cały gwizdek skoro pokazuje tak jak powinien gdy gaz traktujemy bardzo
> zachowawczo a dopiero jak nieco mocniej wciśniemy, turbo leci na
> straszny overboost.
No i właśnie wracamy do mapy MAFa, jak masz duży przepływ to masz też
dużą ilość paliwa (oczywiście jest to jeszcze zależne od innej mapy)
Załóżmy, że normalnie wciskasz gaz i przy 2krpm powinieneś mieć paliwa
30mg przy przepływie 850mg/R a przepływka wskazuje, że masz 2krpm,
przepływ 1249mg/R to sądzisz, że ilość paliwa będzie identyczna? ;-)
> >> Mam nadzieję że nowy aktuator rozwiąże sprawę.
> >>
> >> P.S. Jakie podciśnienie powinien mieć aktuator przy ustawianiu skrajnego
> >> położenia sztangi? 17PSI?
> >
> > 0.7 - 0.8 bara
> >
>
> Ok dzięki.
Jeżeli będzie Ci dalej turbo uciekało to wydłuż o dwa pełne obroty
sztangę i sprawdź.
--
Rafal Lorenc
mobile: 503-611-119
www.usmiecha.sie.pl
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
Najnowsze wątki
- 2025-02-25 Szpital
- 2025-02-24 Gniazdo + wtyk
- 2025-02-24 Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-24 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-24 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-24 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-24 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-24 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-24 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-24 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-24 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-24 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-24 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=