    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>
    Subject: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
    Date: 22 Nov 2011 12:39:01 GMT

    Lewis ["lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

    > W duty cycle zobaczę jak zawór faktycznie się rusza czy to jakie dostał
    > zapotrzebowanie po kablu?

    To działa po PWMie ;-)

    > No w sumie masz rację ale ale jaki wpływ ma MAF na to że turbo idzie na
    > cały gwizdek skoro pokazuje tak jak powinien gdy gaz traktujemy bardzo
    > zachowawczo a dopiero jak nieco mocniej wciśniemy, turbo leci na
    > straszny overboost.

    No i właśnie wracamy do mapy MAFa, jak masz duży przepływ to masz też
    dużą ilość paliwa (oczywiście jest to jeszcze zależne od innej mapy)
    Załóżmy, że normalnie wciskasz gaz i przy 2krpm powinieneś mieć paliwa
    30mg przy przepływie 850mg/R a przepływka wskazuje, że masz 2krpm,
    przepływ 1249mg/R to sądzisz, że ilość paliwa będzie identyczna? ;-)

    > Ok dzięki.

    Jeżeli będzie Ci dalej turbo uciekało to wydłuż o dwa pełne obroty
    sztangę i sprawdź.

    --
    Rafal Lorenc
    mobile: 503-611-119