    From: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Notebooki dla firmy, jaki producent?
    Date: Mon, 14 Jun 2010 15:05:13 +0200

    On Mon, 14 Jun 2010 05:11:33 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka
    <s...@g...com> wrote:

    >osobiscie- mialem do czynienia z pavulonami od HP- i, szczerze mowiac,
    >nigdy bym hp nie wzial.
    >
    >jesli mozna sie spytac- co jest nie tak z latitude e seria? pytam, bo
    >rozwazam zakup (konkretnie model E6410)

    Mam aktualnie 1 sztuke E4200 i 11 sztuk E6400.

    Nie wiem na ile jest to wina oprogramowania a na ile sprzetu, ale
    prawie kazdy z tych notkow co jakis czas zalicza BSOD, jakbym sie
    nie staral, tak nie moge wylapac co to powoduje. Piszac co jakis czas
    mam na mysli raz na 2-3 tyg. przy normalnym biurowym trybie pracy.
    Moze nie byloby to az tak uciazliwe, gdyby nie fakt, ze w ten sposob
    zamkniety Outlook pozniej chce naprawiac pliki PST.... a jesli te waza
    po kilka GB .... to juz trwa :)

    Oprogramowanie praktycznie standardowe biurowe aplikacje + XP,
    a przede wszystkim takie samo jakie mamy na serii D, na ktorej
    problemow nie bylo.

    Moze to Dell Control Point, ale pewnosci nie mam.

    Pomijajac kwestie softu, to sprzetowo ... w tej grupie zadrzyly sie
    juz na dzien dobry: dwa uszkodzone HDD oraz TouchPad, ktory
    dziala jak mu sie podobalo. Ogolnie wrazenie gorsze niz w przypadku
    serii D

    Model E6410 jest nowszy i juz nie na C2D, w rekach go nie mialem,
    wiec sie nie wypowiadam.

    Nie chce demonizowac ani jakos narzekac na Dell-e - ot po prostu
    jakos moja wiara w niezawodnosc i jakość Delli troszke sie zachwiala.

    Silver Ghost
    // Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie
    // do ilosci zrujnowanego sprzetu.