  • Data: 2009-10-24 13:31:50
    Temat: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > A nei myślałeś o jakim zdalnym dostępie? VNC, Zdalny dostęp,
    > TeamViewer czy coś podobnego? Ja tak własnie pacuję.

    jak juz cos to raczej wirtualny desktop(rozwiazanie Citrixowe lub vmware,
    chociaz to drugie mniej udane).

    co nie zmienia faktu ze to by bylo raczej komplikowanie sobie zycia i jakos
    daje rade sobie z notebookiem, ale nikogo nie oszukuje ze mi wystarczy tylko
    myszka do komfortowej pracy.
    mam normalnie, mysz, klawiature, drugi zasilacz, podstawke pod
    notebooka(ekran na wysokosci wzroku) do tego drugi monitor(pracuje na
    dwoch), kabel sieciowy itd itp :)

    inaczej to mordega a nie praca komfortowa

    --
    pzdr
    piotrek