    From: Artur Czeczko <a...@w...student.uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Notebook - wyciaganie akumulatora?
    Date: Fri, 02 Oct 2009 14:54:30 +0200

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Myslałem, że po to żeby mieć znacznie gorszą klawiaturę,

    Bzdura powtórzona odpowiednio dużo razy staje się prawdą. ;)
    Po pierwsze pracuję na zmianę na laptopie i na stacjonarnym
    i nie zauważam praktycznie żadnej różnicy komfortu. Po drugie
    znam wielu ludzi, którzy nawet jak kupują klawiaturę do kompa
    stacjonarnego, kupują jak najbardziej podobną do laptopowej
    (z małym skokiem). Są wśród nich również tacy, którzy nigdy
    nie mieli laptopa. Po prostu taka klawiatura bardziej im
    odpowiada.

    > znacznie gorszy ekran i znacznie gorszy touchpad zamiast myszy

    Ekran da się podłączyć zewnętrzny. Mysz też.

    > i plączące się pudło zasilacza na kablu.

    :-) Byłbym niezmiernie wdzięczny za parę porad jak uniknąć
    chaosu kablowego przy kompie stacjonarnym. Ostatnio kupiłem
    takie osłonki na kable, jest trochę lepiej. Ale nadal mnie
    te kable wyprowadzają z równowagi.

    > Bo przecież wciskanie płytki w tackę laptopa to już pożyteczna gimastyka dla
    palców.

    Nie zauważyłem, żeby to był problem. Ale fakt, że dla kogoś innego
    może być.

    Pozdrawiam,
    Artur