  • Data: 2017-01-18 00:54:53
    Temat: Re: Norwegia włączyła UKF FM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > Przypomnę, że lat temu jeszcze niewiele w Polsce każdy modem
    > telefoniczny musiał mieć homologację i ichnią naklejkę.

    Teoretycznie przynajmniej. Bo mało kto się tym przejmował. Choć
    i tak potrzeba homologacji jest daleko słabszym warunkiem, niż
    konieczność używania sprzętu będącego własnością operatora.

    > Akurat kilka dni temu instalowałem na zabytkowym laptoku N610c
    > Lubintu - jest naklejka niewiele mniejsza jak paczka papierosów,
    > gdzie sporo miejsca zajmuje ramka z tekstem "Instytut Łączności
    > Potw.Zg Nr 66/2001".

    Co ciekawe, nie musiał to być laptop kupiony w Polsce. Ja miałem
    taki nabyty gdzieś w Nowym Jorku, który też miał podobną tabliczkę.
    Na niej było umieszczone kilka świadectw lub znaczków z różnych
    krajów świata. W tym wyżej wzmiankowany, wyróżniający się długością
    wśród pozostałych. To niezbicie świadczy o wyjątkowości naszego
    kraju, a nawet o najlepszości.

    --
    Jarek