  • 11. Data: 2019-12-30 15:43:34
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 15:18, J.F. pisze:

    > Dokladnie. Ale:
    > -stosunek do przepisow, uwaga na drodze ... takie sobie. Za duzo
    > imigrantow ?
    > -zamek po norwesku ... ciekawe doswiadczenie :-)
    >
    > -predkosc ... nie zawsze wydaje sie niska. A nuda panie.
    >  maja szczescie, kamera klamie, czy te 20km/h czyni roznice ?

    Generalnie to jest the best of the year i dopiero w 2 minucie pierwszy
    kontakt i cokolwiek, co u nas wzbudziłoby coś więcej niż wzruszenie
    ramion. My tyle zbieramy w tydzień i to w o rząd "lepszej" jakości
    kontentu. Nie ma się czym podniecać. Czy może rzeczywiście zdarzyło się
    coś spektakularnego, bo szczerze mówiąc to szybko odpuściłem. Nuda...

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-12-30 16:11:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >jakości kontentu. Nie ma się czym podniecać. Czy może rzeczywiście
    >zdarzyło się coś spektakularnego, bo szczerze mówiąc to szybko

    Dokladnie, ale ... czemu tak ?
    Kierowcami lepszymi patrzac po tej nudzie - raczej nie sa.
    Efekt skali ? Ich jest tylko 5 mln, kamerka niepotrzebna ... to i
    dobrych filmow nie ma ?

    Czy jednak mniejsza predkosc owocuje ?

    A z drugiej strony ... z braku laku takie cos ich bulwersuje
    https://www.youtube.com/watch?v=D3wS73op4nc

    czy pozazdroscili Rosjanom i tez sie chca pochwalic niebezpieczenstwem
    na drodze :-)

    U nas to az przyjemnie popatrzec :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=PRwTW_hPdYI

    Swoja droga - jakies nielegalne "zawody", czy popularny punkt widokowy
    ?

    Ale tez nikt nie zginal :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-12-30 16:41:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 16:11, J.F. pisze:

    > Dokladnie, ale ... czemu tak ?

    Bo jeżdzą normalnie, a u nas co 100? ma potrzebę zapierdalania i
    rywalizacji na drodze jak debil i ograniczenie tej potrzeby uważa za
    ograniczenie wolności?

    > Kierowcami lepszymi patrzac po tej nudzie - raczej nie sa.

    Zależy od definicji lepszości - lepszy taki co zabije dziecko czy taki
    co "nudno" jeździ?

    > A z drugiej strony ... z braku laku takie cos ich bulwersuje
    > https://www.youtube.com/watch?v=D3wS73op4nc

    Daj konkretny czas, bo nudy.

    > U nas to az przyjemnie popatrzec :-)
    > https://www.youtube.com/watch?v=PRwTW_hPdYI

    Na publiczności nie robi wrażenia:P

    Chabówka - tu masz fejsa https://pl-pl.facebook.com/patelniachabowka

    > Ale tez nikt nie zginal :-)

    Pajac nawet nie draśnięty;) Jest gdzieś na jutubie jak to moto zawiózł
    do mecha a ten pokazywał tego szrota, komentował i go pogonił, że tego
    gówna robić nie będzie;)

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2019-12-30 17:03:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Bo jeżdzą normalnie, a u nas co 100? ma potrzebę zapierdalania i
    >rywalizacji na drodze jak debil i ograniczenie tej potrzeby uważa za
    >ograniczenie wolności?

    Co setny ? Raczej sporo wiecej, czasem to bym nawet powiedzial, ze 90%
    :-)

    >Zależy od definicji lepszości - lepszy taki co zabije dziecko czy
    >taki co "nudno" jeździ?

    Nie chodzi o to ze nudno, tylko widac ze u nich tez sie zdarza
    wymuszenie pierwszenstwa, nie zauwazenie pojazdu, pieszego,
    niecierpliwy kierowca ... a wypadkow jakos mniej.

    >Daj konkretny czas, bo nudy.

    Wlasnie o to chodzi ze nudy, wiec po co to publikowac :-)
    A moze publikacja sponsorowana przez jakies feministki/cioty :-)

    Chcesz rodzynka, zobacz 4:50

    >Na publiczności nie robi wrażenia:P

    Tez prawda :-)

    >Chabówka - tu masz fejsa https://pl-pl.facebook.com/patelniachabowka

    Ha, to moze by tak publika tabliczki z ocenami przyniosla, jak
    sedziowie na zawodach :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-12-30 17:34:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 17:03, J.F. pisze:

    > Co setny ? Raczej sporo wiecej, czasem to bym nawet powiedzial, ze 90% :-)

    Raczej zdecydowana większość jest niepojebana. Doceniam to gdy jeźdzę
    moto i mijanych kierowców liczę w tysiącach:> Zaryzykowałbym
    stwierdzenie, że naprawdę pojebanych to jest jeden na parę tysi. Z
    drugiej strony to by znaczyło, że statystycznie na grupie nie powinnio
    być żadnego...

    > Nie chodzi o to ze nudno, tylko widac ze u nich tez sie zdarza
    > wymuszenie pierwszenstwa, nie zauwazenie pojazdu, pieszego, niecierpliwy
    > kierowca ... a wypadkow jakos mniej.

    Czyli są lepsi.

    > Chcesz rodzynka, zobacz 4:50

    Oj tam. Takich akcji to u nas nawet nie wrzucają.

    > Ha, to moze by tak publika tabliczki z ocenami przyniosla, jak sedziowie
    > na zawodach :-)

    Myślę, że policja powinna się tam w charakterze sędziów udać.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-12-30 17:40:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Raczej zdecydowana większość jest niepojebana. Doceniam to gdy jeźdzę
    >moto i mijanych kierowców liczę w tysiącach:> Zaryzykowałbym
    >stwierdzenie, że naprawdę pojebanych to jest jeden na parę tysi. Z

    Nie mowie ze pojeb, tylko jade sobie np przez miasto 80, na pasie z
    lewej jada 80, z prawej jada 80 ... a przeciez wolno 50 :-)

    >Czyli są lepsi.

    albo po prostu przestrzegaja tego 30 :-)

    >Oj tam. Takich akcji to u nas nawet nie wrzucają.

    No ale w takim kulturalnym kraju ? :-)

    >Myślę, że policja powinna się tam w charakterze sędziów udać.

    I karac za "wheelie", czy z radarkiem lapac moto na zakretach ?

    No niby ma video, to moze zatrzymywac na prostej :-)

  • 17. Data: 2019-12-30 17:49:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.12.2019 o 17:40, J.F. pisze:

    > Nie mowie ze pojeb, tylko jade sobie np przez miasto 80, na pasie z
    > lewej jada 80, z prawej jada 80 ... a przeciez wolno 50 :-)

    80 może nie ale jak chodzi o 70 to wiekszość. Ale umówmy się, że +20 to
    przekroczenie a nie zapierdalanie.

    > albo po prostu przestrzegaja tego 30 :-)

    Tak czy inaczej finalnie lepsi.

    > No ale w takim kulturalnym kraju ? :-)

    Bez przesady - to nie Kanada;)

    > I karac za "wheelie", czy z radarkiem lapac moto na zakretach  ?

    Jak tam przyjadą, to nie bedzie za co karać, bo impreza odwołana. I
    pewnie dlatego ich nie ma - statystyki nie wyrobią:)

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2019-12-30 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zdradzę Ci tajemnice. Jak napiszesz w wyszukiwarce " Skala czystości
    > powietrza " i klikniesz "grafika". To wyszukiwarka wyszuka 3
    > pierdyliony siedemset tabelek ze skalą czystości powietrza. Tylko
    > nie mów o tym nikomu bo to tajemnica że tak mozna.

    To zapytam inaczej (tak zebys zrozumiał) - czy cieszy cie to ze Twoje
    powietrze miesci sie w skali do 200 jednostek skoro cały swiat wie ze
    rowniez ponizej tego progu powietrze jest szkodliwe i dlatego stosuje
    duzo bardziej wysrobowane normy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 19. Data: 2019-12-30 19:36:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moje powietrze mieści się w przedziale 5-60. Wynika to z moich obserwacji jak
    praktycznie codziennie sprawdzam w necie pogodę. Wlasnie na potrzeby odpowiedzi
    sprawdzilem. Teraz jest 47. Nie wiem o jakich dwustu rozmawiasz bo nigdy tyle nie
    widziałem. Mieszkam w samym centrum bardzo duzego miasta, prawie 700 tysiecy ludzi.
    Stacja monitorujące jest niecały kilometr ode mnie.

  • 20. Data: 2019-12-30 20:41:23
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-12-30 o 08:19, Marcin N pisze:
    > Nuda panie, nic się nie dzieje.

    No nie wiem, czy taka nuda. Z filmu wynika, że za wszelką cenę
    udowadniają, że mają pierwszeństwo/rację.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa