  • Data: 2020-01-03 17:59:55
    Temat: Re: Norwegia. WIOŚ.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego w ramach manipulacji korzystasz z czasu przeszłego?

    Bez znaczenia.
    Mozesz sobie zdanie przekształcic. Zamiast czepiac sie pierdolów, skup
    sie na sensie.

    > JF to
    > taki sam jeśli nie lepszy manipulator niz Ty.

    och...

    > Na dodatek archiwum na
    > stronie z jego linku kończy się na 2018 a on dał dane archiwalne z
    > 2019.

    Ponizej masz wyszukiwarke w ktorej ustawiasz date i rownie dobrze mozesz
    sobie z 2019 roku ustawic.
    Kurwa, umiejetnosc czytania...

    > Śmieszy mnie jak zaczynasz pływać i topiac się odwolujesz się
    > do bliżej nieznanej większej społeczności pisząc w stylu " naprawdę
    > uważacie .....".

    Pytałem tych osób które argumentuja za tym ze mamy swietne i czyste
    powietrze a dane o zanieczyszczeniu to jakas bujda na resorach.
    Nie widze w tym nic złego lub dziwnego.
    Znow czepiasz sie detali zamiast skupic sie na sednie.

    > Klamales podając zawyżone dane dla Łodzi.

    Podałem takie dane jak pokazywał mi airly.
    W narzedziu oficjalnym, urzedowym masz rowniez znaczne przekroczenia.

    > Teraz u
    > mnie 33 jednostki. Powietrze prawie jak w jakiejs puszczy. A na 120
    > tysiecy piecow wymienione jest tylko 5000. Jak wymienia polowe to
    > wskaźnik będzie jednocyfrowy.

    Ciesze sie. Czego to dowodzi? Bo jeszcze raz pytam, czy uwazasz ze
    wszelkie dokumenty mowiace o fatalnym powietrzu w Polsce (włacznie z tymi
    wytworzonymi przez oficjalne, ministerialne zrodła) sa dokuemntami
    zmyslonymi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby