  • Data: 2020-01-03 22:59:54
    Temat: Re: Norwegia. WIOŚ.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale jak ludzie mowia "smog taki, ze sie oddychac nie da", to ... mowia
    > ?

    Zamiast słuchac pierdol, słuchaj tych co sie na tym znają...

    > Ale moze te normy zle ?

    Ale to przeciez jest jasne! Jak człowiek chory i ma temperature to winny
    termometr!

    > No i np Chinczycy zyja srednio 80 lat, a ja 79 lat ...
    >
    > Czy ktos tu nie robi ludziom wody z mozgu ...

    Hmm, 80? Tak na szybko znalazłem ze w 2015 76,3 ale niby od 2014 coś tam
    walcza z zanieczyszczeniem powietrza. Widziałes ruch w duzych chinskich
    miastach? Przzeciez tam same elektryki jezdza prawie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch