eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim › Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
  • Data: 2011-03-03 22:27:41
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f240e4d1-caa8-4f02-9614-e6da98132243@u6g2000vbh
    .googlegroups.com...

    >Z rok temu, jak nie miałem jeszcze prawka to jechałem jako pasażer do
    >wawy. Włosy mi dęba stawały... dżungla - może to dlatego, że
    >jechalismy na obcych blachch. Od tamtej pory jakoś mnie tam nie
    >ciągnie, za szybko się wk****wiam.

    Po prostu nie masz doświadczenia i przeraża Cię duży ruch. No cóż, jesteś
    kolejną ofiarą polskiego systemu szkolenia kierowców...
    Z blachami też raczej nie trafiłeś. Akurat w Warszawie jest bardzo dużo
    samochodów na niewarszawskich numerach i przeciętny kierowca raczej nie
    zwraca na to uwagi, bo nie miałby czasu na prowadzenie samochodu ;-) Zresztą
    zdaża mi się jeździć na obcych blachach i nie zauważyłem, żeby jeździło mi
    się trudniej, wręcz przeciwnie, często w skrajnych sytuacjach łatwiej się
    "wepchnąć" bo ktoś się zawsze zlituje nad niemiejscową sierotą, która nie
    wie gdzie dokładnie ma jechać... ;-) I jeszcze jedna uwaga do obcych blach.
    Jeżeli ktoś nagle staje dęba na środku trzypasmowej jezdni i usiłuje zmienić
    pas ze startu zatrzymanego, to w 8 na 10 przypadków będzie przyjezdny ;-)

    A już tak poważnie. Owszem, w Warszawie ruch jest dynamiczny, trzeba myśleć,
    nie spać i mieć oczy dookoła głowy. Dla kogoś kto turla się codziennie po
    małej wiosce, którą da się przejechać w 10 minut w godzinach szczytu, to
    może być szokujące, ale jeżeli naprawdę potrafi jeździć to po kilku
    godzinach powinien się oswoić i dawać radę.