  • Data: 2009-08-13 20:36:56
    Temat: Re: Nolan N103 - hałas
    Od: Subframe <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przez poprzednie 3 lata jeździłem w Nolanie N100, a w tym roku
    > zamieniłem go na Schubertha C3. Potwierdzam: Nolan jest kaskiem głośnym,

    Pewnie jest, ja mam starego N40 i chce go zmienić.
    Gdy jeźdzę na nakedach to głośność jest ok.
    Natomiast kiedyś siadłem na CBFa z owiewką i myślałem że ogłuchnę.
    Hałas był tak duży że zabierał całą przyjemność z jazdy, głównie z
    powodu turbulencji.
    Kształt szyby bądź owiewki też może mieć wpływ na głośność :).

    pozr
    Subframe, Bellagio