  • Data: 2009-08-14 07:20:43
    Temat: Re: Nolan N103 - hałas
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seba pisze:

    > Może mieć olbrzymi wpływ - mam wyższą szybę w Fazerze i o ile napór
    > wiatru zmalał (w stosunku do szyby standardowej, oryginalnej), to
    > turbulencje i hałas został zwielokrotniony przy dużych prędkościach.

    True:) Jak jeszcze mialem tdm 850 ze standardowa szybka w moim Nolanie
    n100 tez mi glosno bylo. Keidys przy dluzszej trasie d*** mnie bolala no
    to sobie wstalemz eby odpoczac i nagle nastala cisza:) No moze
    niezuplena ale znacznie ciszej sie jechalo. Na FJR juz bylo ok, ale
    generalnie na nakedach wydaje mi sie ze jest ciszej. Ale i tak kiedys
    Shubiego poprobuje.

    --
    Qlfon, Kraków