  • 11. Data: 2011-05-19 18:33:49
    Temat: Re: Nokia e52 bateria 2-3 DNI
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Kris (n...@w...pl)
    in news:iqn0tj$qti$1@mx1.internetia.pl

    > jest zawsze wlaczany internet ale nie po wi-fwi bo to najwiecej bateri
    > wciaga
    > wiec po gprs

    Z moich doświadczeń, to Wi-Fi wcale dużo nie zużywa, natomiast
    szczególnie dużo może zużyć włączone połączenie z internetem - koniecznie
    3G, ale warunkiem jest też jakiś program który się często łączy, np.
    komunikator. Hint: kanały UMTS.

    Myślałem, że mam zepsuty telefon, aż znalazłem ten artykuł:
    http://tinyurl.com/dzp6vn

    W diagnozie pomoże Nokia Energy Profiler - tutaj należy przeczytać
    rozdział "3G Timers view": http://tinyurl.com/378lagd

    Sama Nokia w swoim dokumencie
    Recommendations_for_Reducing_Power_Consumption_v1_0_
    en.pdf (mogę wysłać
    na maila, bo nie pamiętam skąd ściągnąłem) napisała tak:

    "For 3G networks, the general conclusion is that with short
    application-level or networking-level keepalive intervals, the battery
    performance is often not acceptable."

    Pozdrawiam,

    Marcin Sz.

  • 12. Data: 2011-05-19 18:50:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > http://tinyurl.com/dzp6vn
    >
    > W diagnozie pomoże Nokia Energy Profiler - tutaj należy przeczytać

    Dzięki za informację - przyda się niedługo :-)

> [...]
    >
    > "For 3G networks, the general conclusion is that with short
    > application-level or networking-level keepalive intervals, the battery

    Mówisz może o tym dokumencie?
    http://www.pasieronen.com/publications/haverinen_sir
    en_eronen_vtc2007.pdf
    Tu znalazłem takie zdanie... Ale to jest o sieciach WCDMA...

  • 13. Data: 2011-05-19 19:19:46
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Pszemol (P...@P...com)
    in news:ir3783.8mk.0@poczta.onet.pl

    > Mówisz może o tym dokumencie?
    > http://www.pasieronen.com/publications/haverinen_sir
    en_eronen_vtc2007.p
    > df Tu znalazłem takie zdanie... Ale to jest o sieciach WCDMA...

    Nie, to nie ten. Ten też miałem. :) Ten też jest napisany przez ludzi z
    Nokii, pewnie tych samych, więc pewnie fragmenty te same. Mój ma tytuł:

    Recommendations for Reducing Power Consumption of Always-on Applications.

    Wyślę Ci na maila. Ten PolBox?

    MSz

  • 14. Data: 2011-05-19 19:40:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Nokii, pewnie tych samych, więc pewnie fragmenty te same. Mój ma tytuł:
    >
    > Recommendations for Reducing Power Consumption of Always-on Applications.

    Nie, postaw proszę plik na serwisie voila.pl i daj nam linka.
    Ty wyślesz raz a więcej ludzi skorzysta :-)

  • 15. Data: 2011-05-19 19:53:57
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-05-2011 o 20:33:49 Marcin Szumilas <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > szczególnie dużo może zużyć włączone połączenie z internetem - koniecznie
    > 3G,

    Dokładnie, moja bateria przy stałej sesji 3G (nawet bez transferu)
    trzymała ok 2 gdy tylko wyłączyłem - 5-7 dni :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 16. Data: 2011-05-19 20:15:23
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Pszemol (P...@P...com)
    in news:ir3a9b.8ek.0@poczta.onet.pl

    > Nie, postaw proszę plik na serwisie voila.pl i daj nam linka.
    > Ty wyślesz raz a więcej ludzi skorzysta :-)

    No dobra. :)
    http://www.voila.pl/496/vjuhu

    Szukałem oryginalnego linka, ale wg Nokii dokument już przestarzały.
    http://tinyurl.com/4x5vmbt

    Nie chce mi się już dokładnie sprawdzać, ale ten Twój to chyba jeden
    rozdział z mojego?

    MSz