  • 1. Data: 2011-05-12 11:22:20
    Temat: publiczny ip w bluconnect (mobilny/stacjonarny), internet orange, iplus
    Od: "PanAdol" <p...@P...neostrada.pl>

    Witam
    czy adres IP w w/w mozna miec zewnetrzny(niekoniecznie staly - moze byc
    zmienny) czy standartowo daja prywatny ?
    tak samo jest przy prepaidach jak i umowach ?
    Pozdrawiam
    PanAdol

  • 2. Data: 2011-05-12 12:41:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-12 13:22, PanAdol wrote:
    > Witam
    > czy adres IP w w/w mozna miec zewnetrzny(niekoniecznie staly - moze byc
    > zmienny) czy standartowo daja prywatny ?

    Standardowo jest prywatny (ze zrozumiałych względów), co najmniej u
    niektorych mozna miec publiczny dynamiczny. Ja miałem w Orange (umowa),
    nazwa tego jest jakaś kosmiczna, ale po rozmowie z Callcenter może Ci
    się uda ustalić ;)

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

  • 3. Data: 2011-05-12 15:10:29
    Od: "r." <n...@n...com>

    W dniu 2011-05-12 13:22, PanAdol pisze:
> [...]
    > zmienny) czy standartowo daja prywatny ?
    > tak samo jest przy prepaidach jak i umowach ?

    W iplusie da się włączyć stały publiczny za jakieś 15zł netto/mc.

    pozdrawiam
    r.

  • 4. Data: 2011-05-12 18:07:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "r." <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > W iplusie da się włączyć stały publiczny za jakieś 15zł netto/mc.

    Dynamiczny za 5 zl netto

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2011-05-12 22:55:40
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Stałe IP jest dostępne w Erze jedynie dla biznesu.

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=6649

    Dla Klientów PRIV nie jest dostępna.

    Pozdr.
    Baluu