  • 1. Data: 2011-05-14 10:50:47
    Temat: Nokia e52 bateria 2-3 DNI
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    po jakims 2 miesiecznym uzytkowaniu tego
    rewelacyjnego telefonu Nokia e52 poziom dlugosci pracy na bateri
    nie przekracza 3 dni

    czas rozmow okolo 16h

    a bateria powinna na luzie wytrzymac 7- 8 ?

  • 2. Data: 2011-05-14 15:12:06
    Temat: Re: Nokia e52 bateria 2-3 DNI
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kris" <n...@w...pl> wrote in message
    > po jakims 2 miesiecznym uzytkowaniu tego
    > rewelacyjnego telefonu Nokia e52 poziom dlugosci
    > pracy na bateri nie przekracza 3 dni
    > czas rozmow okolo 16h
    >
    > a bateria powinna na luzie wytrzymac 7- 8 ?

    Rozumiem że te 16 godzin to wydzwonione w 2 miesiące?
    Nie piszesz ile minut/godzin rozmawiasz w czasie tych 3 dni...
    Czy używasz internetu (bardzo zużywa baterię), słuchasz muzyki?

    http://www.gsmarena.com/nokia_e52-2792.php

    Battery
    Standard battery, Li-Po 1500 mAh (BP-4L)

    Stand-by
    Up to 672 h (2G) / Up to 432 h (3G)

    Talk time
    Up to 8 h (2G) / Up to 6 h (3G)

    Music play
    Up to 40 h

    Według tego co piszą wyżej, telefon zostawiony w szufladzie,
    nieużywany, blisko wieży komórkowej (aby nie musiał walić
    mocą nadajnika szukając wieży), powinien utrzymać zasilanie
    przez maksimum 432 godziny, a więc 432/24 = 18 dni...

    Ale sądzę że w czasie tych Twoich 3 dni używasz go jednak, nie?

    Wystarczy że w ciągu tych 3 dni będziesz słuchał muzyki
    10 godzin (~3 godziny dziennie) i już masz 1/4 pojemności
    baterii w plecy. W między czasie telefon chyba używasz do rozmów?

  • 3. Data: 2011-05-14 15:29:58
    Od: "dremka" <d...@z...gazeta.pl>

    > po jakims 2 miesiecznym uzytkowaniu tego
    > rewelacyjnego telefonu Nokia e52 poziom dlugosci pracy na bateri
    > nie przekracza 3 dni

    Mnie sie pare razy w tym telefonie przydarzylo zjedzenie baterii w czasie
    krotszym niz doba przez przywieszone aplikacje...

    --
    dremka

  • 4. Data: 2011-05-14 22:39:18
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    > 10 godzin (~3 godziny dziennie) i już masz 1/4 pojemności
    > baterii w plecy. W między czasie telefon chyba używasz do rozmów?

    jest zawsze wlaczany internet ale nie po wi-fwi bo to najwiecej bateri
    wciaga
    wiec po gprs

  • 5. Data: 2011-05-14 22:40:36
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie sie pare razy w tym telefonie przydarzylo zjedzenie baterii w czasie
    > krotszym niz doba przez przywieszone aplikacje...

    hmm no tak ale tutaj takich nie ma pytanie co zżera baterie
    wlaczona poczta?

  • 6. Data: 2011-05-14 22:40:58
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    generalnie to czytnik poczty jest wlaczony

  • 7. Data: 2011-05-14 23:04:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kris" <n...@w...pl> wrote in message
    > generalnie to czytnik poczty jest wlaczony

    I Ty się dziwisz że tylko 3 dni wytrzymuje? :-)
    Ciesz się że aż 3 dni...

    Może da się ustawić aby sprawdzał pocztę na serwerze
    rzadziej? Albo wyłączaj czytnik na noc... i tak nie będziesz
    się budził chyba aby pocztę odczytać, nie? :-)

  • 8. Data: 2011-05-14 23:05:32
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kris" <n...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "dremka" <d...@z...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > hmm no tak ale tutaj takich nie ma pytanie co zżera baterie
    > wlaczona poczta?

    Zrób prosty eksperyment - wyłącz czytnik poczty na następne
    ładowanie i sprawdź ile bateria wytrzyma BEZ internetu...

  • 9. Data: 2011-05-15 06:48:31
    Od: jadryś <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-15 00:39, Kris pisze:

    > jest zawsze wlaczany internet ale nie po wi-fwi bo to najwiecej bateri
    > wciaga
    > wiec po gprs

    A na czym polega to włączenie internetu gprs na stałe?

  • 10. Data: 2011-05-15 10:39:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 May 2011 18:05:32 -0500, Pszemol wrote:
    >Zrób prosty eksperyment - wyłącz czytnik poczty na następne
    >ładowanie i sprawdź ile bateria wytrzyma BEZ internetu...

    no i wylacz wifi, bluetooth, moze jakis wygaszac ekranu wlacz - tylko
    taki ktory nic nie wyswietla a nie cos pieknie animuje.

    J.