    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia e50 - czy zmiana obudowy to trudna sprawa?
    Date: Sun, 7 Feb 2010 04:08:04 +0100

    1634Racine in news:hkko66$68r$1@inews.gazeta.pl
    > darnok in news:hkjlkv$2ji$1@inews.gazeta.pl
    > nie o to pytalem.
    > (to jest pytanie do praktykow dlubania w ne50, ktorzy zechca dwa slowa
    > konstruktywne w tej materii)

    przepraszam.
    dales bardzo dobra odpowiedz.
    jeszcze raz sorry.
    [nie wiem,jak dalece jest to jednak tak proste (dla mnie),jak na zdjeciach,
    ale moze...?
    nie wiem tez za bardzo, ktore obudowy kompletne kupowac na allegro... czyli:
    ktore tak naprawde sa dobrej jakosci. Podejrzewam, ze wiekszosc to jakies
    tandety, za chwile cos sie ulamie,pognie,odlupie,farba z literami
    zejdzie...]