eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia Software Update i błąd z połączeniem z Netem w ViścieRe: Nokia Software Update i błąd z połączeniem z Netem w Viście
  • Data: 2009-08-07 09:30:37
    Temat: Re: Nokia Software Update i błąd z połączeniem z Netem w Viście
    Od: Gilberto_de_Piento <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    mam dokładnie to samo... wyskakuje mi że "Program Nokia Software
    Updater podjął trzy nie udane próby połączenia z
    internetem. Mogło być to spowodowane niską jakością lub prędkością
    połączenia, przerwami w połączeniu bądź ograniczeniami wprowadzanymi
    przez
    zaporę systemu.
    Program Nokia Software Updater używa aplikacji do połączenia z
    Internetem
    (w zaporze należy udzielić dostępu tym aplikacjon) :
    nsl_host_process.exe ;
    nsu_ui_clint.exe. "

    w zaporze mam dobre ustawienia, probowałem też wyłączać zapore ale to
    nic nie pomogło...

    pomóżcie