    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia N9 z systemem MeeGo
    Date: Tue, 21 Jun 2011 22:40:53 +0100

    Dnia Tue, 21 Jun 2011 21:31:11 +0000 (UTC), Rafał Maszkowski napisał(a):

    > Pamiętam jak kiedyś z kolegą i jego żoną, wszyscy z Nokiami,
    > próbowaliśmy połączyć się przez podczerwień. W żadnej parze nie szło.
    > Teraz mam czwartą Nokię - E72, która jest już dość potężnym
    > superkomputerem, na którym można by zainstalować wiele programów,
    > których używam na co dzień na komputerze. Ale wybór software'u na

    Nie przesadzaj z tą potęgą, ona jest na poziomie PDA sprzed 6-8 lat.

    > Symbiana okazał się dość skromny. Konfigurowanie połączenia z Internetem

    ilości czy dostępności programów?
    Bo ilość nie jest wyznacznikiem absolutnie niczego. Na iPoo i Androida masz
    setki tysięcy programów, tylko co z tego, jak 95% z tego to absolutnie
    bezużyteczny chłam?
    Większość użytecznych programów ma jakieś mniej lub bardziej udane
    odpowiedniki, szkoda, że Nokia swoim koszmarnym zwyczajem robi tak
    bezsensowne zmiany, że musisz mieć inne wersje programów dla np. E71 i E72

    > jest tak pokrętne, że nadal nie rozumiem o co chodzi (w instrukcji słowo
    > "Internet" jest używane przemian w znaczeniu "Internet" albo "WWW" i nie
    > we wszystkich miejscach umiem zgadnąć w którym). Aparat fotograficzny

    a wystarczyło wysłać sobie sms-y konfiguracyjne od operatora i mieć święty
    spokój.

    > używa się bardzo topornie i działa dziwnie. Może tylko do GPS-u i map

    Aparat? nie zauważyłem...

    > A na MeeGo pewnie byłoby łatwiej przenieść takie podstawowe programy jak
    > VLC i dziesiątki tysięcy innych.

    VLC podstawowym programem? Kurde.. człowiek się całe życie uczy..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan