  • Data: 2010-11-26 00:18:36
    Temat: Re: Nokia N8 kontra HTC Desire HD, co wybrać?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 22:44:23 +0100, Marek napisał(a):

    > Jeśli ma to znaczenie dla dyskusji, to ja już od dawna nie stosuję PC
    > Suite. Zamiast tego Ovi Suite. Traktuję ten program jako "driver" do
    > synchronizacji oraz aktualizowania firmware telefonu oraz aplikacji w
    > nim. Sam program wydaje się być kompletnie bezużyteczny i nie zawracam
    > sobie nim głowy. Dalsze komentarze poniżej.

    PC Suite robi to samo (a nawet więcej) szybciej, sprawniej i zajmuje 1/3
    miejsca na dysku. Pamięci operacyjnej tez mało.
    Mając aktywację ze sporą ilością SMS czasem używam PC Suite do większych
    dyskusji SMS

    > założyłem, że to tylko ogromny driver, to mam to gdzieś. Uruchamiam,
    > aktualizuję co trzeba, zamykam. Koniec. No może jeszcze archiwizuję
    > telefon na wypadek usterki. Błędów synchronizacji nie odnotowałem.

    patrz powyżej - to samo tylko szybciej i mniej miejsca zajmuje

    > A teraz do rzeczy... Napisałeś, że żadne z urządzeń nie spełnia moich
    > oczekiwań. Czy to oznacza, że N8 z Ovi Suite nie współdziałają lub źle
    > współpracują lub dochodzi do jakiejś katastrofy podczas
    > synchronizowania? Czy w praktyce N8 nie potrafi otwierać załączników
    > maili (przede wszystkim PNG, JPG, PDF i ew. DOC)? Możesz trochę to
    > rozwinąć? Bo to dla mnie bardzo istotne uwagi.

    Synchronizacja gubi co bardziej wyrafinowane rzeczy z outlooka. Nie ma tu
    rozwiązania idalnego, bo nawet ActiveSync i Windows Mobile gubią niektóre
    pola z danych kontaktu w Outlooku (nie pamiętam które, ale bardzo rzadko
    używane, sam tego nie zauważyłem, znalazł to kolega który miał pecha akurat
    coś tam wpisać)

    Akurat w N8 załączników nie sprawdzałem, ale zakładam, że skoro E71 sobie z
    tym radzi, to N8 też powinna. Tyle, że akurat w Nokii nie podoba mi sie
    organizacja poczty - np. podpięcie z Exchange przy uzyciu Mail for
    Exchange.
    Android ma to lepiej zrobione.

    > Od Ovi to chyba wszystko jest lepsze. :-) Jakich niespodzianek mogę się
    > spodziewać po HTC Sync?

    tego samego - że nie wszystko bedzie tak dokładnie przeniesione jak można
    by tego oczekiwać. Inna rzecz, że program się rozwija dosyć szybko.
    Problemem jest sam Android - np. książka adresowa ma sporo mniej pól dla
    każdego kontaktu, siłą rzeczy bardziej rozbudowane dane polegną przy
    synchronizacji.

    > W opisie HTC Desire nie znalazłem funkcji, z której często korzystam:
    > notatek. Czy ten telefon nie potrafi nimi zarządzać i synchronizować ich
    > z Outlookiem?

    there's an app for that - na pewno znajdziesz jakąś aplikację która to
    zrobi. Nie wiem tylko czy zsynchronizuje się z outlookiem. Nawet nie mam
    teraz jak sprawdzić

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan