  • 71. Data: 2010-12-17 13:19:21
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/17/2010 10:17 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > (jestem trollem wiec wiem cos
    > o tym),

    No, w końcu się przyznałeś. Pochwały godny coming out.

    M.

  • 72. Data: 2010-12-17 14:22:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:06:51 +0100, Kotlet wieprzowy napisał(a):

    > na blackberry 1 sekunda od wyslania na androidzie 7 sekund od wyslania i
    > tylko z poczta gmail

    Od wysłania na co? I skąd wiesz, że te 7 sekund to opóźnienie w
    doręczeniu, a nie w poinformowaniu przez telefon?

    > trolle tak maja :)

    A to przepraszam, nie będę wymagał niemożliwego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " A W indows Phone 7 Series nie da sie instalowac softu inaczej niz

  • 73. Data: 2010-12-18 10:37:52
    Od: Lech Lorens <l...@s...is.not.wel.com>

    On 2010-12-16, Xena <t...@p...fm> wrote:
    > Wiem, ?e nie ta grupa, ale tylko tu widze, ?e albo ja mam co? z kodowaniem
    > pochrzanione albo Wy wszyscy. Podrzuaeie prosze co mam przeestawiae, ?eby tak
    > koszmarnie ne krzaczy?o, pliz, pliz.

    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    HTH

    --
    Pozdrawiam,
    Lech Lorens - lp.pw@snerol_hcel

  • 74. Data: 2010-12-18 12:14:34
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-17 15:22, Waldek Godel pisze:

    > Od wysłania na co? I skąd wiesz, że te 7 sekund to opóźnienie w
    > doręczeniu, a nie w poinformowaniu przez telefon?

    masz na mysli doreczenie na telefon ?

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 75. Data: 2010-12-18 12:29:25
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-17 14:18, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Och, za to jest niezbędny do powiadomień z allegro, którymi tak
    > wymachujesz przy każdej okazji :>

    wiesz jak prowadze dzialalnosc glownie przez net to jest to doskonale
    roziwazanie a allegro podalem jako przyklad. Oczywiscie ulomnosc
    pushmaila androdia mozesz tlumaczyc na wiele sposobow

    > Tak, to ja pisałem o 7 sekundach od kliknięcia 'send' do powiadomienia.
    > Przerażająca powolność (myślałem że chociaż pomyślisz i zapytasz jaką
    > drogę poczta pokonała w międzyczasie, ale nie, potrafiłeś tylko
    > zapamiętać '7 sekund').

    nie, tak sie sklada ze wlozylem karte sim ery z bluconnectem i
    wybadalem, a jaka droge pokonala gowno mnie intreresuje liczy sie efekt
    koncowy. Przy polaczeniu wifi juz nie jest tak pieknie bo samo z siebie
    potrafi przyjsc po kilku minutach .

    > Bynajmniej pop3 nie jest jedyną droga jaką maile adresowane na
    > u...@b...com mogą trafić na Gmail.
    > (wiesz, żeby trolować o mailach wypadałoby chociaż nie obnażać tego że
    > nie masz pojęcia że przekazanie poczty na inne konto jest znacznie
    > starsze od Gmaila :>)

    nie rozbrajaj mnie przekuzajac poczte w dalszym ciagu otrzymujesz ja na
    konto gmail i nie sciagasz poczty bezposrednio z innego konta mogac na
    szybko na nia z tego konta odpisac, w BB (i w nokia mail) mozesz
    podczepic 10 kont, otrzymujesz blyskawicznie maila z danego konta i
    blyskawicznie mozesz wybierajac adres odpisac na niego.

    Az dziwne ze jako alternatywne -idac tym tokiem rozumowania - nie
    podales powiadomien sms o nowej poczcie .

  • 76. Data: 2010-12-18 12:31:02
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-17 14:19, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

> [...]

    alez ja zawsze o tym mowilem, co nie znaczy ze zawsze nie mam racji bo
    kiedy wiem ze ja mam to nie odpuszczam .

  • 77. Data: 2010-12-18 12:32:26
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-18 13:14, Kotlet pisze:

    > masz na mysli doreczenie na telefon ?

    dla mnie liczy sie tai efekt
    http://www.youtube.com/watch?v=E8zfgZ0YZ6M

    a nie to co sie dzieje w miedzyczasie

  • 78. Data: 2010-12-18 13:09:30
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/18/2010 01:29 PM, Kotlet wrote:

> [...]
    > podczepic 10 kont, otrzymujesz blyskawicznie maila z danego konta i
    > blyskawicznie mozesz wybierajac adres odpisac na niego.

    Szkoda że gmail nie wie o tym że to nie działa, i jakoś odpisuję na
    dowolny email z adresu na który został wysłany. Mimo przekazywania.
    Fakt, wymagało to przeczytania instrukcji.

    tylko nie ma ograniczenia do 10 kont :>

    Może choć raz douczysz się _zanim_ napiszesz?

    M.

  • 79. Data: 2010-12-18 13:10:24
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/18/2010 01:31 PM, Kotlet wrote:

    > alez ja zawsze o tym mowilem, co nie znaczy ze zawsze nie mam racji bo
    > kiedy wiem ze ja mam to nie odpuszczam .

    Dołóż jeszcze sygnaturkę żby głupot nie trzeba było prostować :>
    M.

  • 80. Data: 2010-12-18 13:56:19
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Dec 2010 14:10:24 +0100,
    michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying napisał(a):

    > Dołóż jeszcze sygnaturkę żby głupot nie trzeba było prostować :>

    przecież dołożył..
    nieważne jakie brednie pisze, wazne, że google linki indeksuje...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na