  • 91. Data: 2010-12-19 20:29:14
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/19/2010 09:27 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

    > podalemw punktach na czym polega ulomnosc Twojej opcji, 7 sekund to
    > jedno z nich, widzisz, dostaje
    > maile od klientow, pytania o produkt, odpowiadam przez telefon (mail),
    > wchodze pozniej w poczte na komputerze i wiem
    > ktore pytania czytalem i komu odpowiadalem.

    No niesamowite. Zupełnie jak u mnie.

    M.

  • 92. Data: 2010-12-19 20:30:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:27:12 +0100, Kotlet wieprzowy napisał(a):

> [...]
    > wchodze pozniej w poczte na komputerze i wiem
    > ktore pytania czytalem i komu odpowiadalem.

    o.. to zupełnie tak jak ja.
    Ja dodatkowo mogę np. uzgadniać terminy ze współpracownikami oraz mieć
    dostęp do firmowej książki telefonicznej - np. żeby sprawdzić dane klienta
    który zadzwonił rano..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "kazdy fotograf ci powie ze przedmioty na jasnym tle wychodza zawsze na

  • 93. Data: 2010-12-19 20:36:37
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    >No niesamowite. Zupełnie jak u mnie.

    nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek
    (przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?

  • 94. Data: 2010-12-19 20:37:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:36:37 +0100, Kotlet wieprzowy napisał(a):

    > nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek
    > (przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?

    A w czym widzisz problem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 95. Data: 2010-12-19 20:38:39
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/19/2010 09:36 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek
    > (przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?

    No wyobraź sobie że mam.

    M.

  • 96. Data: 2010-12-19 20:40:05
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

    > nie rznij glupa, masz oznaczone jako przeczytane maile z innych skrzynek
    > (przy dostepie przez komputer) ktore odbierasz przez gmail na androidzie ?
    >

    >No wyobraź sobie że mam.

    no to napisz łopatologicznie jak to masz zrobione.

  • 97. Data: 2010-12-19 20:40:52
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/19/2010 09:40 PM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

    > no to napisz łopatologicznie jak to masz zrobione.

    Dobrze skonfigurowane.

    M.

  • 98. Data: 2010-12-19 20:47:35
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    > no to napisz łopatologicznie jak to masz zrobione.
    >

    >Dobrze skonfigurowane.

    'gadaj z dupą' , normalnie nie mozesz odpowiedziec? Piszesz o przekazywaniu
    poczty na konto w gmail by otrzymywac
    ja szybko na telefon, wiec pytam sie jak w takim razie skonfigurowac konto
    by ta poczta byla oznaczana przy dostepie z poziomu komputera
    (nie przez strone gmaila tylko normalnie przez imap pobierana do czytnika
    poczty) w momencie otwarcia w telefonie jako przeczytana tak jak to
    pokazlaem na przykladzie BIS na filmie

  • 99. Data: 2010-12-19 20:48:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:47:35 +0100, Kotlet wieprzowy napisał(a):

    > 'gadaj z dupą' ,

    przecież gada, o co ci chodzi?

> [...]
    > (nie przez strone gmaila tylko normalnie przez imap pobierana do czytnika
    > poczty) w momencie otwarcia w telefonie jako przeczytana tak jak to

    jak wszystko wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
    To naprawdę nie boli.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

  • 100. Data: 2010-12-19 21:00:36
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:47:35 +0100, Kotlet wieprzowy napisał(a):

    > 'gadaj z dupą' ,

    >przecież gada, o co ci chodzi?

    zgadza sie gada z Toba ale w innej galezi