  • Data: 2010-04-19 20:21:15
    Temat: Re: Nokia E72 jak blokuje się klawiaturę ?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-04-2010 o 23:48:32 Grzegorz S <g...@s...waw.pl> napisał(a):

    > lewy a potem prawy klawisz funkcyjny

    A ja używam softu bez którego nie wyobrażam sobie życia w tym temacie.
    Soft Smart Settings
    - ustawienie dowolne automatycznego czasu blokady, ja mam 40s
    - aby odblokować wystarczy nacisnąć jeden raz wcześniej zdefiniowany
    dowolny klawisz

    Tak samo można zablokować jednym klawiszem, ale np mi to przeszkadza w
    użytkowaniu.
    W ogóle to można sobie ustalić dowolną kilkukrotną kombinację klawiszy i
    przy okazji wykorzystać to jako zabezpieczenie. Bo można sobie standardową
    Nokiowską kombinację wyłączyć. I wtedy nikt telefonu nie odpali :)
    Program w polskiej wersji językowej.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?