  • 1. Data: 2010-12-22 00:43:17
    Temat: Nokia E65 Orange Simlock
    Od: Maciek <m...@w...pl>

    Witajcie,

    Proszę o informację jaka jest rozsądna cena za zdjęcie Simlocka z
    telefonu Nokia E65. Telefon w Orange. Interesowałaby mnie taka
    operacja na terenie Gdańska i nie chciałbym przepłacić.

    --
    Pozdrawiam.
    Maciek

  • 2. Data: 2010-12-22 01:01:38
    Temat: Re: Nokia E65 Orange Simlock
    Od: Maciek <m...@w...pl>

    Jeszcze jakby ktoś mógł polecić miejsce to by było super. Chodzi
    oczywiście o kogoś poważnego a nie jakiegoś ziomka, który zna pana
    Mietka, który zrobi to na za xxx dni.

    --
    Pozdrawiam.
    Maciek

  • 3. Data: 2010-12-22 02:01:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-22 02:01, Maciek pisze:
    > Jeszcze jakby ktoś mógł polecić miejsce to by było super. Chodzi
    > oczywiście o kogoś poważnego a nie jakiegoś ziomka, który zna pana
    > Mietka, który zrobi to na za xxx dni.

    Tu na tej grupie użytkownicy sami sobie simlocki usuwają.
    Możesz poszukać jakiegos forum od swojego telefonu to Ci podpowiedzą jak
    to się robi, a może będziesz mógł od razu przeczytać instrukcję.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-12-22 09:40:39
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisało:

    > Tu na tej grupie użytkownicy sami sobie simlocki usuwają.

    No oczywiście, szczególnie z takich BB5. Tyle razy Cię proszono, jeśli się na
    czymś nie znasz, nie pieprz głupot i nie wprowadzaj innych w błąd.

    > Możesz poszukać jakiegos forum od swojego telefonu to Ci podpowiedzą jak to
    > się robi, a może będziesz mógł od razu przeczytać instrukcję.

    No i przeczyta intrukcję jak założyć buty, zamknąć drzwi, wyjść na dwór, iść do
    najbliższego serwisu/komisu GSM, poprosić o zdjęcie simlocka i zapłacić 15 - 30
    pln. Rzeczywiście, bardzo pomocna instrukcja.

  • 5. Data: 2010-12-22 09:58:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 10:40:39 +0100, Tomek napisał(a):

    > No oczywiście, szczególnie z takich BB5. Tyle razy Cię proszono, jeśli się na
    > czymś nie znasz, nie pieprz głupot i nie wprowadzaj innych w błąd.

    A dlaczego nie? Kupić kod serwera, ściągnąć program, odpalić, wpisać login,
    zrobione.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

  • 6. Data: 2010-12-22 10:13:25
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    > A dlaczego nie? Kupić kod serwera, ściągnąć program, odpalić, wpisać
    > login,
    > zrobione.

    i cena jakies 5-6 razy wieksza, a i czas oczekiwania okolo kilku dni, i nie
    dla kazdej sieci GSM kody sa dostepne

  • 7. Data: 2010-12-22 10:26:52
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    No ale Maciek napisał wyraźnie:
> [...]

    Gdyby _chciał_ przepłacić, też bym mu to polecił. Dlaczego nie?

  • 8. Data: 2010-12-22 10:57:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:13:25 +0100, wnekus napisał(a):

    > i cena jakies 5-6 razy wieksza, a i czas oczekiwania okolo kilku dni, i nie
    > dla kazdej sieci GSM kody sa dostepne

    Ja czekałem całe 40 minut. Mylisz kody wynoszone od operatora z kodami
    serwera do ściągania simlocka z BB5.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam

  • 9. Data: 2010-12-22 10:58:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Dec 2010 11:26:52 +0100, Tomek napisał(a):

    > Gdyby _chciał_ przepłacić, też bym mu to polecił. Dlaczego nie?

    a kto powiedział, że to przepłacanie?

  • 10. Data: 2010-12-22 11:48:24
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > a kto powiedział, że to przepłacanie?

    A mógłbyś wskazać gdzie w takim razie zamówię kod do wspomnianej wyżej nokii E65
    w cenie równej lub niższej od ceny zdjęcia simlocka w komisie GSM. Czyli tak
    20 - 30 pln, bo więcej się już nie bierze za locka z tego modelu.