  • 1. Data: 2009-08-29 12:37:23
    Temat: Nokia E52 - sama sie wylaczyla i nie chciala sie wlaczyc
    Od: Solos <U...@g...com>

    Czy ktos mial problem z Nokia E52 polegajacy na samoczynnym wylaczeniu
    sie telefonu i niemoznosci wlaczenia go? Mi sie telefon sam z siebie
    wylaczyl i przy probie wlaczenia go, tylko wibrowal ale telefon sie nie
    wlaczal.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 2. Data: 2009-08-29 13:08:51
    Od: Paul <e...@e...com>

    Solos pisze:
> [...]
    > sie telefonu i niemoznosci wlaczenia go? Mi sie telefon sam z siebie
    > wylaczyl i przy probie wlaczenia go, tylko wibrowal ale telefon sie nie

    weź taki magiczny kabel, który dostałeś razem z telefonem, podłącz jedną
    końcówkę to kontaktu, a drugą do komórki.

  • 3. Data: 2009-08-29 13:16:59
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Paul wrote:

    > weź taki magiczny kabel, który dostałeś razem z telefonem, podłącz jedną
    > końcówkę to kontaktu, a drugą do komórki.

    hehe uwielbiam tą grupę :D

  • 4. Data: 2009-08-29 16:58:01
    Od: Solos <U...@g...com>

    Paul pisze:
    > weź taki magiczny kabel, który dostałeś razem z telefonem, podłącz jedną
    > końcówkę to kontaktu, a drugą do komórki.

    Dzieki za rade. A teraz moze ktos sie powazny wypowie. Najlepiej ktos,
    kto ma ten telefon i mial z nim podobne problemy prosze.

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 5. Data: 2009-08-29 18:42:37
    Od: "TaPik" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Solos" <U...@g...com> napisał w
    wiadomości news:4a992149$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > telefonu i niemoznosci wlaczenia go? Mi sie telefon sam z siebie wylaczyl
    > i przy probie wlaczenia go, tylko wibrowal ale telefon sie nie wlaczal.

    ##########
    Może by jednak naładować akumulator?
    TaPik

  • 6. Data: 2009-08-29 19:48:20
    Od: Solos <U...@g...com>

    TaPik pisze:
    > Może by jednak naładować akumulator?
    > TaPik

    Bateria byla naladowana na full.

  • 7. Data: 2009-08-30 16:36:45
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,

> [...]
    > sie telefonu i niemoznosci wlaczenia go? Mi sie telefon sam z siebie
    > wylaczyl i przy probie wlaczenia go, tylko wibrowal ale telefon sie nie
    Tak miałem taki problem, telefon poszedł do serwisu stwierdzili że to
    wina softu i zgrania z starego telfonu smsów. W piątek odebrałem telefon
    po wgraniu softu, w sobotę problem się powtórzył.
    Jutro telefon idzie ponownie do serwisu.
    Jedyna różnica to to, że u mnie telefon jest martwy i nie daje się
    włączyć. Podłączenie na parę godzin do ładowarki nic nie dało.
    Zdaje się że coś Nokii nie wyszło z tym modelem.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 8. Data: 2009-08-31 13:16:17
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Wójcik" <m...@u...list.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > włączyć. Podłączenie na parę godzin do ładowarki nic nie dało.
    > Zdaje się że coś Nokii nie wyszło z tym modelem.

    Jeśli to problem masowy, to pewnie poprawią w kolejnej wersji softu. Obecna
    to chyba 021.013 czy jakoś tak - dokładnie nie pamiętam.
    Ja mam ten tel. od kilku dni, ale jeszcze nie miałem czasu na zabawę nim,
    wciąż E51 wymiata!
    --
    PWK