  • Data: 2011-04-01 09:32:39
    Temat: Re: Nokia E52 jak udostępnic pliki w sieci?
    Od: "!sp" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:in4366$gle$1@inews.gazeta.pl...

    >> Aplikacje->Media domowe ?
    > dzięki serdecznie, chyba tego szukałem
    > dziś sprawdzę

    Ja też:-)
    Mam od paru dni E52 i dopiero się uczę jej zalet i wad..
    Może ktoś wie jak nią fotografować z bliska , tak by kartka maszynopisu A5
    była czytelna?
    Aparat fotograficzny i odtwarzacz muzyki w niej wydają się być wyjątkowo
    marne.
    Może ktoś wie jak zrobić zahasłowane zapiski, np. numerów PIN kart
    bankowych?