  • 1. Data: 2009-09-12 16:46:32
    Temat: Nokia E51 -kolory
    Od: "Anka" <a...@o...eu>

    Witam wszystkich.
    Mam okazję zakupu Noki E51 w kolorze złotym. Złota obwódka, złota klawiaturka i
    złoty tył... Jest to taki delikatny złotawy kolorek i spodobał mi się, ale
    wcześniej nie widziałam takiego wydania E51, więc czy to jest oryginał, czy może
    obudowa podróbka? Bo obawiam się, że może szybko się wytrzeć i uszkodzić.
    Czy widzieloiście taki kolor tych komórek? Pozdrawiam cieplutko!

  • 2. Data: 2009-09-12 16:59:43
    Temat: Re: Nokia E51 -kolory
    Od: AL <a...@s...tam>

    Anka pisze:
> [...]
    > obudowa podróbka? Bo obawiam się, że może szybko się wytrzeć i uszkodzić.
    > Czy widzieloiście taki kolor tych komórek? Pozdrawiam cieplutko!

    tak byl E51 brazowy
    http://www.mgsm.pl/katalog/nokia/e51/galeria/05.jpg

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2009-09-12 17:13:20
    Od: "Anka" <a...@o...eu>

    > tak byl E51 brazowy
    > http://www.mgsm.pl/katalog/nokia/e51/galeria/05.jpg

    > Adam (AL)
    > TG

    Dzięki! Ale to nie to, bo klawiatura nie ta. W międzyczasie znalazłam całkiem
    podobną na Alle:

    http://www.allegro.pl/item732106508_kompletna_obudow
    a_nokia_e51_2kolory_gold_bra
    z_klaw.html

    (ta druga!) i już jestem prawie pewna, że sprzedawca wymienił obudowę. Chyba, że
    Nokia wypuściła same obudowy? Jeszce poszperam. A może podpowiecie czy obudowa
    ma jakiś znak oryginalności?

  • 4. Data: 2009-09-12 22:01:42
    Od: "tpi" <v...@w...pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chyba, że
    > Nokia wypuściła same obudowy? Jeszce poszperam. A może podpowiecie czy

    To podróbka ta nokia wyszła tylko w kolorze czarnym, srebrnym ( stalowym ) i
    miedzianym ( rose ).

  • 5. Data: 2009-09-14 08:46:44
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Paneli wymiennych nokia także nie wypuściła.

    --
    Pzdr., Wycior