  • 1. Data: 2010-04-03 06:03:07
    Temat: Nokia E51 i Skype
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

    Na mojej E51 połączyłam się ze stroną Nokii i zainstalowałam Skype.
    Podczas instalacji wpierw pojawił się komunikat, że to wersja nie
    dla tej komórki, a gdy wybrałam kontynuację pojawiła się informacja,
    że to Skype pod Symbiana, więc chyba dobrze.
    W menu Instalacje pojawiła się nowa charakterystyczna ikonka Skype.
    Jednakże gdy ją wybieram nic się nie dzieje.
    Moje pytania są następujące:
    - jak odinstalować tę wersję
    - skąd wziąć i jak zainstalować wersję prawidłową
    - jakie warunki musi spełniać druga strona żeby można było pogadać
    przy pomocy Skype przez komórkę oraz jakie są wtedy opłaty?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-03 06:17:01
    Temat: Re: Nokia E51 i Skype
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Wahine pisze:
> [...]
    > - jakie warunki musi spełniać druga strona żeby można było pogadać
    > przy pomocy Skype przez komórkę oraz jakie są wtedy opłaty?

    ad 1 nie mam pojecia nigdy nie bawilem sie symbianem
    ad 2 www.skype.com/m
    ad 3 cennik Twojego operatora i cennik Skype Twoim przyjacielem,
    kombinacji połaczeń jest zbyt wiele by Ci na to odpowiedzieć od sposobu
    połączenie się z Skype (nr wdzwaniany, 3G, WiFi jak i opłaty za to) jak
    i to gdzie będziesz dzwonić (konto Skype, nr stacjonarny i w jakim
    kraju, komórkowy i w jakim kraju) możesz nie zapłaćić nic możesz
    zapłacić całkiem trochę

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-04-03 07:47:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wahine <...@a...pl> wrote:
    > - jak odinstalować tę wersję

    Menu->Instalacje->Menadżer Aplikacji->Skype->Opcje->Usuń

    a.

  • 4. Data: 2010-04-03 08:26:59
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wahine" <...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Moje pytania są następujące:
    > - jak odinstalować tę wersję
    > - skąd wziąć i jak zainstalować wersję prawidłową

    Spróbuj poprzez Fringa. Tam masz możliwość dodania klona betamaxa jak i
    rodzimego
    opa voipowego z numerem. Tylko uważaj na logowania fringa do sieci netowej
    komórkowej.
    Może Ci wyczyścić konto. No i monitoruj zużywcie paczki danych w tej sieci.

  • 5. Data: 2010-04-03 11:46:02
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik tl napisał:

> [...]
    > komórkowej.
    > Może Ci wyczyścić konto. No i monitoruj zużywcie paczki danych w tej sieci.

    No włąśnie, a ja na Nokii N73 odinstalowałem Fringa, ale mimo to, przy
    każdym połączeniu głosowym mam równoległe połączenie z internetem, co
    prawda 0 kB , i nie zjada mi pakietu internetowego. Nie wiem jak
    zlikwidować do wymuszone łączenie z siecią podczas rozmów. Rozłącza się
    od razu po zakończonej rozmowie, transfer 0kB i nie zjada pakietu, ale
    chyba przez to bateria krócej działa??
    Fringa mam odinstalowanego.

  • 6. Data: 2010-04-03 14:01:18
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

    > Menu->Instalacje->Menadżer Aplikacji->Skype->Opcje->Usuń
    Dziękuję. Udało się. Był chyba zainstalowany dwukrotnie, bo musiałam
    tę operację przeprowadzić dwukrotnie.

    > www.skype.com/m
    Pojawia się strona:
    http://mobiledownload.skype.com/go.php?k=3.17035
    a na niej informacja:
    Sorry, Skype is unavailable for
    your mobile. We add new
    handsets all the time so check
    back soon.

    Ciekawe skąd ta strona wie jaką mam komórkę.

    Jakieś inne pomysły odnośnie zainstalowania Skype'a i używania
    podobnie jak na komputerze?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-03 14:24:35
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Wahine pisze:
> [...]
    > back soon.
    >
    > Ciekawe skąd ta strona wie jaką mam komórkę.
    >
    > Jakieś inne pomysły odnośnie zainstalowania Skype'a i używania

    http://www.skype.com/intl/pl/download/skype/symbian/

    dwa dni temu instalowałem znajomej na E66/65? ale i e51 jest wymieniona
    na liscie wiec powinno pojsc. a skąd wie? przecież każda przegladarka
    się przedstawia wraz z systemem na jakim pracuje więc nie wiem czemu się
    dziwisz

  • 8. Data: 2010-04-03 14:37:34
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

> [...]
    wiec powinno pojsc. a skąd wie? przecież każda
    > przegladarka się przedstawia wraz z systemem na jakim pracuje więc nie wiem czemu

    Dzięki. Dziwiłam się, bo tamtą stronę (podobnie jak tę ostatnią) otwierałam
    na komputerze i dopiero na tej ostatniej przeczytałam, że stronę skype.com/m
    należy odwiedzić przy użyciu przeglądarki w telefonie.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-03 15:58:16
    Od: "news.home.net.pl" <k...@p...pl>

> [...]
    > - jakie warunki musi spełniać druga strona żeby można było pogadać
    > przy pomocy Skype przez komórkę oraz jakie są wtedy opłaty?

    ###############
    Mam program "NIMBUZZ" proponuję go zainstalować. Obsługuje Skype, GG i kilka
    innych.
    Jest OK.
    TaPik

  • 10. Data: 2010-04-03 17:33:01
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

    Po wybraniu skype.com/m w przeglądarce na komórce
    i zainstalowaniu, Skype przejął wszystkie moje kontakty
    i działa bez probloemu zarówno wtedy gdy ja kogoś
    wybieram, jak i wtedy gdy ktoś wywołuje mnie.
    Bardzo dziękuję za pomoc.

    Inne możliwośći jak VOIP itp. to już dalsza sprawa.
    Na razie nie korzystałam z tego nawet na komputerze.