  • 1. Data: 2010-09-08 15:53:11
    Temat: Nokia E 61- karta pamięci
    Od: Mariusz z Prabut <"martyNO SPAM"@onet.pl>

    witam, ile maksymalnie pamięci obsługuje Nokia E 61?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-09 10:09:02
    Temat: Re: Nokia E 61- karta pamięci
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2010-09-08 17:53, Mariusz z Prabut pisze:
    > witam, ile maksymalnie pamięci obsługuje Nokia E 61?
    > pozdrawiam

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/e61/

    Karol MARCHEWKA

    http://marchewka.110mb.com

  • 3. Data: 2010-09-09 10:23:01
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-09-08 17:53, Mariusz z Prabut wrote:
    > witam, ile maksymalnie pamięci obsługuje Nokia E 61?

    jak bedziesze je po kolei wkladal (i wyjmowal) - to dowolnie duzo...

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2010-09-09 12:27:49
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    W dniu 2010-09-09 12:23, Maseł pisze:

    > jak bedziesze je po kolei wkladal (i wyjmowal) - to dowolnie duzo...

    Idąc tym tropem - masz rację. Jednakowoż jednocześnie potrafi obsłużyć
    tylko jedną kartę pamięci.

    Karol MARCHEWKA

    http://marchewka.110mb.com

  • 5. Data: 2010-09-09 18:48:00
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    > jak bedziesze je po kolei wkladal (i wyjmowal) - to dowolnie duzo...
    >
    > Pozdro
    >
    > Maseł

    to by była dobra odpowiedź na pytanie: "ile kutasów maksymalnie
    obsługuje tfoja matóla na pigalaku?"

  • 6. Data: 2010-09-09 18:48:23
    Od: Mariusz z Prabut <"martyNO SPAM"@onet.pl>

    W dniu 2010-09-09 12:09, Karol MARCHEWKA pisze:

    > http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/e61/

    dzieki

  • 7. Data: 2010-09-09 22:09:21
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-09-09 20:48, Diabełson wrote:
    > to by była dobra odpowiedź na pytanie:
    [...]

    Oj mlodziencze. Masz jeszcze mleko pod nosem i takie teksty wypisujesz
    (a moze to nie mleko?).

    A teraz popros swoich dziadków*), zeby wyjasnili ci o co chodzi w
    ponizszym dowcipie:

    <dowcip>
    rozmowa :
    klient - ten program coście mi przysłali nie instaluje się
    serwisant - jaki jest komunikat
    k - proszę włożyć kolejną dyskietkę
    s - proszę tak zrobić
    k - włożyłem już trzecią i cały czas jest ten sam komunikat
    po mniej więcej 15 minutach nasz serwisant zorientował się, że klient
    włożył 3 dyskietki na raz.
    </dowcip>

    Pozdro

    Maseł

    *) specjalnie napisalem, ze masz zapytac dziadków, bo rodzice jak widac
    zbyt zajeci soba nie mieli czasu na porzadne wychowanie swojej
    latorosli. Swoja droga to rowni faceci z tych twoich rodzicow.