eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia C6 - czy umie obsługiwać strony szyfrowane (https)? › Re: Nokia C6 - czy umie obsługiwać strony szyfrowane (https)?
  • Data: 2011-02-18 10:15:39
    Temat: Re: Nokia C6 - czy umie obsługiwać strony szyfrowane (https)?
    Od: "spa" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6pvu6s66vou.dlg@lepper.institute.com...
    > Świetnie. A co robisz jak się okaże, że jesteś powiedzmy 100 km od domu,
    > potrzebujesz pieniędzy a bankomat mówi ci, że nie możesz zrealizować
    > transakcji?

    To mam problem
    Zawsze mam w portfelu drobną kwotę gotówką na spodziewane wydatki.
    Laptop w tej sytuacji też by mi nie pomógł
    Assistance bankowy polegający na dostarczeniu gotówki pod adres może być
    skuteczny , jak w pobliżu nie ma jakiegoś oddziału, któregoś z używanych
    przeze mnie banków.
    Najtańsza komórka za 99zł wystarczy, by zadzwonić, choćby po taksówkę, by
    zawiozła do następnego bankomatu, albo taksówkarz z terminalem wypłacił
    kilka banknotów