eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNokia C6 - czy umie obsługiwać strony szyfrowane (https)? › Re: Nokia C6 - czy umie obsługiwać strony szyfrowane (https)?
  • Data: 2011-02-18 10:49:30
    Temat: Re: Nokia C6 - czy umie obsługiwać strony szyfrowane (https)?
    Od: "spa" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    news:19agbs1z48x4q$.dlg@lepper.institute.com...
    > Rozwiązaniem okazał się bilet dzienny na komórce, bo komunikacja miejska
    > takie coś oferuje. Niestety, bez płatności kartą. Ale przelew

    Do tego wystaczy zwykła komorka, ale
    Chyba byś się wkurwił, gdyby do nieszczęścia doszło dodatkowe:

    http://www.mobilet.pl/faq.htm
    "Wyczerpała mi się bateria w telefonie tuż przed kontrolą w autobusie i
    kontroler wypisał karę mimo że skasowałem bilet za pomocą komórki. Czy
    zapłacę karę?

    Nie. Zaloguj się na swoje konto i w zakładce Bilety odszukaj skasowany bilet
    a następnie wydrukuj go. Z wydrukiem udaj się do działu reklamacji
    przewoźnika w celu anulowania opłaty dodatkowej. Anulowanie nastąpi na
    podstawie porównania wydruku z zapisami
    w bazie danych.
    UWAGA: Nie dotyczy to pasażerów komunikacji miejskiej w Krakowie na
    podstawie: Uchwały Rady Miasta Krakowa nr XXX/375/07 z dnia 05 grudnia
    2007r, wraz późniejszymi zmianami - załącznik nr 3 §3 pkt7/3b: "za nieważny
    uznaje się bilet nabyty poprzez inne formy płatności zaakceptowane przez
    organizatora usług przewozowych komunikacji miejskiej: b) nabyty po wezwaniu
    do okazania lub okazany po przeprowadzonej kontroli biletów,""

    Wszystko ma swoje wady i zalety