  • 21. Data: 2010-08-02 06:33:52
    Temat: Re: Nokia C5
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 01 Aug 2010 20:01:32 +0200, ALEX napisał(a):

    > OS?

    A to już jak komu wola. Android, Windows, Brew - w zależności od potrzeb.

    "The beer was good and there was even a free lunch. The demons
    tormenting the redhaired woman tied to the stake had been so shiny
    they'd hurt to look at. Gone now, but the whole thing had been
    beautiful. Everything was beautiful."

  • 22. Data: 2010-08-02 06:47:20
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 8:33, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A to już jak komu wola. Android, Windows, Brew - w zależności od potrzeb.

    OK pochwal się swoim wynalazkiem: łączenie z kompem, aktyalizacje
    oprogramowania fonu, nawigacja, itd.

    --
    ALEX Alpha

  • 23. Data: 2010-08-02 06:48:31
    Od: daro <d...@o...pl>

    looker pisze:

    > Zapomanilem dodac, baterie juz zmenialem na nowa juz z 4 razy (znajomosci w
    > salonie :-) ), czas pracy taki sam.

    No to to są jakieś jaja, ani jednej rzeczy wymienionych przez Ciebie nie
    zauważyłem u mnie. Telefon kupiłem w sklepie Nokia.
    --
    d.

  • 24. Data: 2010-08-02 07:22:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-08-02 08:47, ALEX pisze:

    > OK pochwal się swoim wynalazkiem: łączenie z kompem, aktyalizacje
    > oprogramowania fonu, nawigacja, itd.

    Tzn czym mam się niby pochwalić?

  • 25. Data: 2010-08-02 07:54:08
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 9:22, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Tzn czym mam się niby pochwalić?

    Cóż Cię w nim urzekło dla naprzykładu.

    --
    ALEX Alpha

  • 26. Data: 2010-08-02 09:05:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-08-2010 o 03:47:22 Marcin Szumilas <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Quoted:
    > Piotr M (x...@x...xx)
    > in news:op.vgr6qmg713q3bq@piotr-komputer

    > Ekran większy.
    > Ale wcale na nim więcej nie zobaczysz, bo rozdzielczośc jest taka sama.

    I bardzo dobrze. Na takim ekranie jak podniesiesz rozdzielczość to więcej
    zobaczysz, przeciwnie.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 27. Data: 2010-08-02 10:04:07
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-08-01 14:39, CUT_INZ pisze:
    > Po nokii E51 kupiłem E52. Sprzedałem ją po 3 naprawie gwarancyjnej.
    >
    > Co sądzicie o telefonie Nokia C5?

    Zamówiłem w C5 w Erze. Pani z SUK powiedziała, że E52 jest wycofywana z
    oferty ery (ale wg. niej nie przez awaryjność :) )

  • 28. Data: 2010-08-02 14:59:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 09:54:08 +0200, ALEX napisał(a):

    > Cóż Cię w nim urzekło dla naprzykładu.

    Jesteś pewien, że to dobry wątek, by snuć tu gawędę?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 29. Data: 2010-08-02 16:05:56
    Od: ALEX <a...@x...pl>

    W dniu 2-08-10 16:59, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jesteś pewien, że to dobry wątek, by snuć tu gawędę?

    Owszem. Wszak Ty zacząłeś.

    --
    ALEX Alpha

  • 30. Data: 2010-08-02 16:11:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 02 Aug 2010 18:05:56 +0200, ALEX napisał(a):

    > Owszem. Wszak Ty zacząłeś.

    Od zasugerowania HTC zamiast Nokii. To niezbyt odpowiada pojęciu gawędy.