  • Data: 2010-08-02 20:31:24
    Temat: Re: Nokia C5
    Od: "looker" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamówiłem w C5 w Erze. Pani z SUK powiedziała, że E52 jest wycofywana z
    > oferty ery (ale wg. niej nie przez awaryjność :) )

    Brak WIFI, dzis obejrzalem, na zdjeciach ok, z bliska jedzie tandeta i
    plastikiem, E52 tez wygladala dobrze na foto, a z prodzu plastik ktory
    odchodzi na bokach, tylko tyl i klapka jest dobrej jakosci.scieranie
    przyciskow na krawedziach tez wystepuje.

    C-5 poza symbianem, brak zalet. Obudowa wyglada tandetnie.