  • Data: 2010-08-01 21:09:39
    Temat: Re: Nokia C5
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    CUT_INZ pisze:

    > To jestem w kropce. E52 po mimo, że spełniała moje oczekiwania okazała
    > się totalną kichą. Chyba wrócę do E51.

    dlatego ja nie mam nawet ochoty zmieniac e51 na e52 (ma kolega).
    Procz silniejszej baterii i wuekszego ekraniku no i gps'a nie ma wiecej
    przewagi. Przy czym jedynie zal mi tej baterii z e52, natomiast w calej
    reszcie e51 wydaje mi sie bardziej udanym modelem.

    Zonie wlasnie kupilem nowiotka e66.
    Moze taki telefon spelnilby Twoje oczekiwania (od e52 ma gorsza tylko
    baterie, natomiast ma metalowa obudowe - wysuwana, lepszea klawiature i
    poprzednia wersje OS co w przypadku symbiana jest swego rodzaju zaleta.

    --
    pozdr
    Adam (AL)