  • 1. Data: 2010-03-24 21:11:04
    Temat: Nokia 6500 - problem MMS
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    w mms-ie nadeszła fotografia. Co wyklikac, by zapisac tylko foto do GALERII
    foto? Bo poki co, to widze tylko mozliwosc zapisania do "wiadomosci
    zapisane" (jakos tak...), jako caly mms.
    (np. w nokii e50 jest prosta sprawa - logicznie widoczna mozliwosc "zapisz
    do galerii" fotografie zawartą w mms-ie, nie ma problemu)

  • 2. Data: 2010-03-25 09:05:50
    Temat: Re: Nokia 6500 - problem MMS
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał

    > Co wyklikac, by zapisac tylko foto do GALERII foto?

    Opcje/Obiekty/Obraz(Zdjęcie)/Zapisz ?

  • 3. Data: 2010-03-25 20:12:36
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:hof91f$3fi$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał
    > Opcje/Obiekty/Obraz(Zdjęcie)/Zapisz ?

    zgadza sie :) dzieki.
    w tej nokii [w porownaniu np. z e50] pewne sprawy sa jakos dziwnie
    pochowane, w kazdym razie po nazwach opcji raczej trudno tak od razu wpasc
    intuicyjnie co-i-jak wykonać, by to i tamto wykonać.
    1.
    np. chce wyslac mms-a z foto,ale tak, by nie zmienialo jakosci/rozdz. foto.
    W e50 jest to banalnie w konfiguracji uslugi mms. W 6500 pewnie tez to
    gdzies jest...
    2.
    w e50 sa na obudowie przyciski do regulacji sily odsluchu, bardzo wygodne.
    Tutaj - nic z tego, jest mniej porecznie.

  • 4. Data: 2010-03-26 08:17:26
    Od: "froniK" <s...@h...ru>

> [...]
    > w e50 sa na obudowie przyciski do regulacji sily odsluchu, bardzo wygodne.
    > Tutaj - nic z tego, jest mniej porecznie.

    Porównujesz dwa telefony o zupełnie innych oprogramowaniach. E50 to telefon
    symbianowy a 6500 (niezaleznie czy slide czy classic) to telefony serii S60.
    Nie spodziewaj się, ze dostepności do róznych funkcji bedą podobne.

  • 5. Data: 2010-03-26 14:39:43
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "froniK" <s...@h...ru> napisał

    > Porównujesz dwa telefony o zupełnie innych oprogramowaniach. E50 to telefon
    > symbianowy

    smartfon mówimy

    > a 6500 (niezaleznie czy slide czy classic) to telefony serii S60.

    S40 ;)

  • 6. Data: 2010-03-27 01:50:07
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    froniK in news:hohqip$1vm$1@news.onet.pl
> [...]
    > telefon symbianowy a 6500 (niezaleznie czy slide czy classic) to
    > telefony serii S60. Nie spodziewaj się, ze dostepności do róznych

    naprawde wierzysz w to, że skoro w e50 przyciski do regulacji sily odsluchu
    sa na obudowie i w trakcie rozmowy mozna sile glosu regulowac, a w 6500 jest
    gorzej, bo nie ma ich na obudowie w tak samo ergonomiczny, poreczny sposob -
    to powodem jest roznica oprogramowan??

  • 7. Data: 2010-03-27 09:04:31
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

> [...]

    > gorzej, bo nie ma ich na obudowie w tak samo ergonomiczny, poreczny sposob -

    Pewnie bardziej chodziło mu o różnicę w "wyciaganiu" zdjęcia z mmsa.

  • 8. Data: 2010-03-27 18:20:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:hokhn1$d9d$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał
    > Pewnie bardziej chodziło mu o różnicę w "wyciaganiu" zdjęcia z mmsa.

    hm, to raczej bez znaczenia :) Wg mnie w 6500 zrobione jest to w o wiele
    mniej ergonomiczny sposob. Po prostu.
    A teraz np. caly czas szukam mozliwosci zaklikania, by fotki w mms byly
    wysylane w oryginalnej jakosci. w e50 jest to ulokowane po prostu w opcjach
    dla mms, w 6500 - nie widze, a podczas wysylania jest info, ze foto
    konwertuje do 600x... [mniej wiecej]. Zapewne [?] taka opcja jest,ale jak
    zwykle cos umyka sprzed oczu.