  • 1. Data: 2013-10-01 14:10:42
    Temat: Nokia 6310i...
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam,
    tak mnie naszło na oldschool i rozejrzałem się za Nokią 6310i - jest ich
    trochę na allegro, część wyraźnie z Chin a część (podobno) nie. Jak to
    jest z tymi telefonami - czy faktycznie przez 9 lat odkąd go skończyli
    robić są jeszcze szanse na jakieś magazynowe leżaki z likwidowanych
    sklepów czy to po prostu ściema jakich wiele i telefony te nie mają nic
    wspólnego z oryginałami?
    --
    Qlfon, Lublin

  • 2. Data: 2013-10-01 20:56:07
    Temat: Re: Nokia 6310i...
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Qlfon" napisał:

    > czy faktycznie przez 9 lat odkąd go skończyli robić są jeszcze szanse na
    > jakieś magazynowe leżaki z likwidowanych sklepów

    Oczywiście.

    > czy to po prostu ściema jakich wiele i telefony te nie mają nic wspólnego
    > z oryginałami?

    I to też może być prawda. Oszustów nigdzie nie brakuje. Szczególnie na
    allegro.

  • 3. Data: 2013-10-01 21:30:48
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *Qlfon* napisał(-a):

> [...]
    > likwidowanych sklepów czy to po prostu ściema jakich wiele i telefony
    > te nie mają nic wspólnego z oryginałami?

    Pamietaj, że nowej oryginalnej baterii już nie kupisz, a zamienniki
    można smalcem posmarować i psom na pożarcie rzucić, bez względu ile
    tysięcy mAh pojemności deklarowałby producent. Ja ze swojej 6310i
    musiałem zrezygnować i z powodu baterii i z powodu dziwnych roblemów -
    niczym nieuzasadnione samoczynne wyłączanie się, komunikaty o błędzie
    karty SIM. Ale ~10 lat wiernie mi służyła :) Gdyby jeszcze je
    produkowali, to za nic nie zmieniłby tego modelu na inny.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675