  • 1. Data: 2013-10-01 21:03:24
    Temat: Co wybrać?
    Od: Jaanwillem Rutger van Obesrauer <j...@a...com>

    Krótka piłka panowie - http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5798/5758/0/0/

  • 2. Data: 2013-10-01 22:09:56
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-10-01 21:03, Jaanwillem Rutger van Obesrauer pisze:
    > Krótka piłka panowie - http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5798/5758/0/0/

    Defy za RAM i rozdzielczość.

  • 3. Data: 2013-10-01 23:01:38
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.10.2013 Irokez <n...@w...pl> napisał/a:

    > Defy za RAM i rozdzielczość.

    Defy ale nie mini, tylko zwykłe "stare" Defy i od razu CM na nią.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2013-10-01 23:36:10
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 01.10.2013, o godzinie 21.03.24, na pl.misc.telefonia.gsm, Jaanwillem
    Rutger van Obesrauer napisał(a):

    > Krótka piłka panowie - http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5798/5758/0/0/

    Idź na XDA i zobacz jakie mają wsparcie.
    Sam mam Defy (nie Mini) i mimo, że ciśnie mnie na wymianę telefonu, to
    jakoś od 3 lat chodzi bez zastrzeżeń. Żal mi zmieniać więc czekam aż
    telefon sam z siebie się wykończy.
    512MB to dzisiaj autentycznie minimum. Trzeba się nagimnastykować, żeby w
    mniejszej ilości pamięci zmieścić kilka porządnych aplikacji. Rozdzielczość
    Galaxy Duosa to już porażka. Defy Mini ma chyba najmniejszą rozsądną na
    jaką da się w miarę rozsądnie użytkować. Co do zegara - zobacz jak można te
    telefony kręcić. Jeżeli potrzebujesz dwóch SIMów - no to nie ma czego
    porównywać. Jeżeli chcesz wzmocniony telefon - to też nie ma czego
    porównywać.
    Chcesz nowe telefony? Ja osobiście wolałbym kupić używaną Defy (nie Mini)
    za jakieś 250-300zł (na XDA świetne wsparcie) niż którykolwiek z tych dwóch
    nowych. Chyba, że potrzebujesz gwarancji.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 5. Data: 2013-10-02 11:01:18
    Od: Jaanwillem Rutger van Obesrauer <j...@a...com>

    W dniu 2013-10-01 23:36, Habeck Colibretto pisze:

> [...]
    > za jakieś 250-300zł (na XDA świetne wsparcie) niż którykolwiek z tych dwóch
    > nowych. Chyba, że potrzebujesz gwarancji.

    Dzięki i przepraszam że was trochę wkręciłem - kupiłem właśnie Defy, ale
    naszły mnie wątpliwości które rozwialiście. THX :)

  • 6. Data: 2013-10-02 12:39:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 Oct 2013 23:36:10 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Chcesz nowe telefony? Ja osobiście wolałbym kupić używaną Defy (nie Mini)
    > za jakieś 250-300zł (na XDA świetne wsparcie) niż którykolwiek z tych dwóch
    > nowych.

    Defy ma odblokowany bootloader?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2013-10-02 17:07:30
    Od: Jaanwillem Rutger van Obesrauer <j...@a...com>

    W dniu 2013-10-02 12:39, Waldek Godel pisze:

    > Defy ma odblokowany bootloader?

    Mój nie ma

  • 8. Data: 2013-10-02 17:19:38
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Nie ma.
    To nie przeszkadza.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2013-10-02 17:23:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Oct 2013 17:19:38 +0200, Habeck Colibretto napisał(a):

    > Nie ma.
    > To nie przeszkadza.

    Jakoś mi to nie współgra ze "świetnym wsparciem XDA"

  • 10. Data: 2013-10-02 18:52:41
    Od: Jaanwillem Rutger van Obesrauer <j...@a...com>

    W dniu 2013-10-02 17:19, Habeck Colibretto pisze:

    > Nie ma.
    > To nie przeszkadza.

    W użytkowaniu nie, ale nie da rady zrootować. Mój nie ma fastboota, a te
    cuda wianki żeby to odblokować są gorsze od kombinacji z blackberry.