  • Data: 2010-09-04 17:50:05
    Temat: Re: Nokia 6300, simlock
    Od: "Remek" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Tomek" napisal:

    > Dziecko, mam prosbe, nie wypowiadaj sie w tematach, w których nie masz za
    grosz
    > wiedzy i tylko sie osmieszasz.

    Na szczescie nie Ty decydujesz w jakich tematach moge sie wypowiadac. Tym
    bardziej, ze zdejmowalem simlocka w tym modelu i mam odpowiedni kalkulator.
    Pomysl troche logicznie tepaku. Skoro Pan X w serwisie moze zdjac
    zabezpieczenie to jest to mozliwe, czy nie?

    Uzytkownik "dizel" napisal:

    > akurat jesli chodzi o ten model to raczej kalkulatora w sieci nie
    > znajdzie za free

    W którym miejscu ja napisalem, ze ma byc za free? Zreszta to niewazne. 80%
    uzytkowników w Polsce ma za darmo (i uzywa)platne systemy i programy. Wiesz
    jak to dziala?

    Remek