  • 1. Data: 2009-06-29 10:46:11
    Temat: Nokia 5210 - kalkulator
    Od: Paweł <q...@w...pl>

    Witam

    Czy moge gdzies pobrac i zainstalowac kalkulator na tej nokii ?
    Zepsula mi sie 6310 kupilem tego bobola i kalkulatora nie ma - szok

    dzieki

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-29 11:32:11
    Temat: Re: Nokia 5210 - kalkulator
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly
    Uzytkownik "Pawel" <q...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Witam
    >
    > Czy moge gdzies pobrac i zainstalowac kalkulator na tej nokii ?
    > Zepsula mi sie 6310 kupilem tego bobola i kalkulatora nie ma - szok

    a kto powiedzial ze nie ma?? poszukaj dobrze

  • 3. Data: 2009-06-30 00:14:44
    Od: Paweł <q...@w...pl>

    On 29 Cze, 13:32, "Bebe" <e...@g...pl> wrote:
> [...]
    wiadomoscinews:cc9b509e-7f68-4798-82a2-acc6f3294994@
    c9g2000yqm.googlegroups.com...

    > a kto powiedzial ze nie ma?? poszukaj dobrze

    No ja powiedzialem , a raczej napisale,
    Szukalem w organizatorze w aplikacjach .
    Nawet chcialem pojsc na skroty i do paska skrutow dodac i zonk nie
    ma :D
    Smiech , pewnie sprzedam bobola i kupie prawdziwy telefon jakim jest
    6310
    pozdr.

  • 4. Data: 2009-06-30 07:59:14
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <q...@w...pl> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]

    ma :D
    Smiech , pewnie sprzedam bobola i kupie prawdziwy telefon jakim jest

    http://www.telix.pl/telefon/nokia-5210-452.html
    tu pisza ze jest