  • 11. Data: 2010-05-17 22:35:32
    Temat: Re: Nokia
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "Waldek Godel" tak oto nam wyjawił(a):

    > Jeżeli chodzi stricte o netbooki, to też są od pewnego czasu swobodnie
    > dostepne z modemami. To, że operatorzy ich nie zamawiają, bo chcą upychać
    > swoje modemy USB to nie jest wina tego sprzętu

    Dokładnie, odkąd zrobił się boom na netbooki, to nieraz można sobie wybrać
    konfigurację LUX, min właśnie z modemem 3G. Tylko nie rozumiem, dlaczego
    ten modem w tą kategorii LUX przydzielają. Aha, zapomniałem o sztucznej
    segmentacji rynku i marketingu ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-05-17 22:52:46
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Któregoś razu, "ALEX" tak oto nam wyjawił(a):

    > No tak, iJohnek, największa gwiazda tej grupy. Tak się zastanawiałem
    > czemuż to nie podnieca się kolejnym wynalazkiem iApple, iTabletem. Pmtg
    > bez iJohnka to już nie ta sama grupa ;->

    Ciiii, bo się obudzi i wylezie. Daj jeszcze odpocząć od tego faszyzmu ;)

    A żeby było całkiem OT, zobaczyłem taką fotkę porównawczą iPada z HP
    TC1100, uwstecznienie o 7 lat :)
    http://pics.blameitonthevoices.com/012010/ipad_vs_hp
    _tc_1100.jpg

  • 13. Data: 2010-05-18 05:48:20
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    ALEX <k...@s...us> wrote:
    > Zanim ktoś zacznie warczeć o NTG polecam przeczytać *dokładnie* dane
    > tego wynalazka
    > http://www.vobis.pl/oferta/mininotebooki/10_i_wieksz
    e/900059_netbook_nokia_booklet_3g_black.aspx

    > BTW Chyba już nie będziesz narzekał Waldek na mały ekran do GPSu ;->

    Tylko czemu kolejny producent urządzenia z modemem 3g nie pozwala na rozmowy
    telefonicznie
    przy jego użyciu, w końcu tablet wbudowany mikrofon ma, można użyć tez słuchawki BT.

    Modem BT z wbudowanym A-GPS miałem już dawno w Lenovo t400 i x200s (x200s malutki)
    Automapa PC działała na nich OK.
    Więc Nokia świata nie zwojowała.

    A mogli chociaż dać Atoma dual core i lepszą grafiką w tej wysokiej cenie.

  • 14. Data: 2010-05-23 19:02:03
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 18-05-10 0:52, Piotr M pisze:
    > Któregoś razu, "ALEX" tak oto nam wyjawił(a):

    > Ciiii, bo się obudzi i wylezie. Daj jeszcze odpocząć od tego faszyzmu ;)

    I tak wylezie, niebawem premiera iPhona 4G. Ciekawe co $teve tym razem
    wymyśli.
    BTW Żałuj że nie widziałeś programu o iPodzie. Siakoś rok-dwa temu
    leciało na TV4. To dopiero był kabaret: sekta zapatrzonych (pismaków) w
    swojego guru $teve'a i boski guru plotący 3 po 3 o tym jaki to przełom,
    rewolucja ten iPod itp bzdety.

    > A żeby było całkiem OT, zobaczyłem taką fotkę porównawczą iPada z HP
    > TC1100, uwstecznienie o 7 lat :)
    > http://pics.blameitonthevoices.com/012010/ipad_vs_hp
    _tc_1100.jpg

    Musimy poczekać aż $teve wymyśli te rozwiązania, a w ogóle ten link to
    jakaś podpucha. Skoro $teve tego nie wymyślił to znaczy że tego *nie*
    *ma* ;->

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 15. Data: 2010-05-23 19:16:03
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 18-05-10 0:20, Waldek Godel pisze:

    > tylko, że w tej cenie można mieć lepszy sprzęt. Kwotę zaoszczędzoną na
    > znaczku NOKIA można przeznaczyć na grafikię Nvidia ION (bo Nokia niestety
    > na intelu)

    Ja o tym wiem, Ty o tym wiesz, kolega Grzegorz S też wie, a 99% gospodyń
    domowych z pierdziszewa dolnego podnieci się znaczkiem i kupi ten ze
    znaczkiem. Takie życie. Mi to zajedno jakiej marki laptopa mam bo i tak
    te same chińskie ręce to składają, w tych samych chińskich fabrykach.
    Cała różnica to jaki znaczek się przyklei, ale to wiedzą ci co się tym
    interesują. Dla reszty to znaczki są istotne.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 16. Data: 2010-05-23 19:35:44
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 18-05-10 7:48, Grzegorz S pisze:

> [...]
    telefonicznie
    > przy jego użyciu, w końcu tablet wbudowany mikrofon ma, można użyć tez słuchawki

    Samemu sobie robić konkurencję?

    > Modem BT z wbudowanym A-GPS miałem już dawno w Lenovo t400 i x200s (x200s malutki)
    > Automapa PC działała na nich OK.
    > Więc Nokia świata nie zwojowała.

    Apple też tylko multitouch wprowadziło. A jednak nawet rozsądniejsi
    Europejczycy (w przeciwieństwie do durnych Amerykanów) kupują te iPhony
    jakby to było jakieś objawienie, przełom i rewolucja. A to tylko jeden z
    wielu palmów, niczym szczególnym się nie wyróżniający. Tak więc wcale
    nie jest powiedziane że to nie będzie przełom. Raczej marketingowy niż
    technologiczny.

    > A mogli chociaż dać Atoma dual core i lepszą grafiką w tej wysokiej cenie.

    Jeżeli nazwą to Nokian czy Nokla to dodadzą, a może i jeszcze coś. Ale
    dopóki jest to Nokia, mowy nie ma. Prestiżu marki nie buduje się po to
    by sprzedawać tanio.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 17. Data: 2010-05-23 20:42:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 May 2010 21:02:03 +0200, ALEX napisał(a):

    > I tak wylezie, niebawem premiera iPhona 4G. Ciekawe co $teve tym razem
    > wymyśli.

    Przecież wiadomo co będzie - OS 4.0 i iPoo HD. Jeżeli nie wyjdą jakieś
    znów kolejne upierdliwości, to tego się wreszcie po 3 latach będzie dało
    używać. W każdym razie będzie to lepszy system niż obecny Android.
    Co do Froyo - faktycznie kilka najdurniejszych ograniczeń poprawili - np.
    wreszcie będzie można zainstalować program na karcie. Ale i tak kilka
    innych pozostaje.

    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
    Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 18. Data: 2010-05-23 20:43:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 May 2010 21:16:03 +0200, ALEX napisał(a):

> [...]
    > Cała różnica to jaki znaczek się przyklei, ale to wiedzą ci co się tym
    > interesują. Dla reszty to znaczki są istotne.

    Owszem, nie (c) bo ich nie stać, ta Nokia najzwyczajniej w świecie jest
    droga. Gospodynie kupią Acera Aspire One czy najtańszego Samsunga z donglem
    USB w promocji paraoperatora na raty za 36 miesięcy smyczy.

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 19. Data: 2010-05-23 21:57:03
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 23-05-10 22:42, Waldek Godel pisze:

    > Przecież wiadomo co będzie - OS 4.0 i iPoo HD. Jeżeli nie wyjdą jakieś
    > znów kolejne upierdliwości, to tego się wreszcie po 3 latach będzie dało
    > używać.

    Technicznie być może, ale no offence Waldek, Ty bardziej się skupiasz na
    samych technikaliach. Natomiast ja na także na UI i paru aspektach,
    które wydadzą Ci się niepoważne. A w tej materii iP to nieporozumienie

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 20. Data: 2010-05-23 22:02:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:57:03 +0200, ALEX napisał(a):

    > Technicznie być może, ale no offence Waldek, Ty bardziej się skupiasz na
    > samych technikaliach. Natomiast ja na także na UI i paru aspektach,
    > które wydadzą Ci się niepoważne. A w tej materii iP to nieporozumienie

    UI rzecz nabyta i zmienialna. Natomiast dobry system z natywnie
    kompilowanym oprogramowaniem co coraz bardziej nietrywialna sprawa.
    Zwłaszcza jak powoli znika większość popieprzonych i irracjonalnych
    ograniczeń narzuconych przez powalonego szefa firmy która to produkuje.

    iPoo - po zlikwidowaniu bezsensownych i sztucznych ograniczeń jak brak
    wielozadaniowości - będzie zdecydowanie lepszym wyborem niż Android, chyba,
    że ten zacznie go gonić. Nie dogoni go jednak nigdy, bo wynika to z samych
    założeń jednego i drugiego systemu.

    No i wciąż pozostaje nadzieja, że będzie coś na kształ jaibreaka w WP7, co
    pozwoli odpalać kompilowane oprogramowanie. Technicznie jest to możliwe, bo
    wciąz bazuje na WinCE

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski