  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Nokia
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 23 May 2010 23:02:49 +0100

    Dnia Sun, 23 May 2010 23:57:03 +0200, ALEX napisał(a):

    > Technicznie być może, ale no offence Waldek, Ty bardziej się skupiasz na
    > samych technikaliach. Natomiast ja na także na UI i paru aspektach,
    > które wydadzą Ci się niepoważne. A w tej materii iP to nieporozumienie

    UI rzecz nabyta i zmienialna. Natomiast dobry system z natywnie
    kompilowanym oprogramowaniem co coraz bardziej nietrywialna sprawa.
    Zwłaszcza jak powoli znika większość popieprzonych i irracjonalnych
    ograniczeń narzuconych przez powalonego szefa firmy która to produkuje.

    iPoo - po zlikwidowaniu bezsensownych i sztucznych ograniczeń jak brak
    wielozadaniowości - będzie zdecydowanie lepszym wyborem niż Android, chyba,
    że ten zacznie go gonić. Nie dogoni go jednak nigdy, bo wynika to z samych
    założeń jednego i drugiego systemu.

    No i wciąż pozostaje nadzieja, że będzie coś na kształ jaibreaka w WP7, co
    pozwoli odpalać kompilowane oprogramowanie. Technicznie jest to możliwe, bo
    wciąz bazuje na WinCE

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski