    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: No to sa nowosci od Sony
    Date: Thu, 27 Aug 2009 23:27:33 +0200

    Nieznajomy wrote:
    > Około 400$ od Canona 24-70 i około 800$ od Nikona 24-70.
    > Robi się ciekawie. Sony chyba rozpętało wojenkę cenową.

    A podobnie jak nikon jest 24-70/2.8 Zeissa do sonego (sonozeissa, ale tu
    wszystkie takie).
    Canonowa elka wydaje się bardzo mocno odstawać od dwóch pozostałych, stąd
    niższa cena, ale mam nadzieję, że niedługo canon odświeży szkiełko na nowo.

    Co do cen to sony nie ma wyjścia. Zresztą krok słuszny - nie chcą wkładać
    filmów i LV to wkładają dobre wizjery, lepsze ceny itd :) hihi

    d.