    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No to mamy precedens ...
    Date: Fri, 30 Apr 2010 00:47:45 +0200

    news:hrd2qd$btq$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeślio chodzi o Mszczonów - powiedziałem raz kobiecie, która lata WRO-WAW,
    > co by widząc tablicę MSZCZONÓW właśnie zwolniła do 80 ... i trzymała się
    > prawego pasa ...
    >
    > Efekt: Mamy w końcu na DK8 rozsądne ograniczenie w miejscu gdzie jest
    > potrzebne. Efekt 2 - przeciętny driver wkurwiony 70 w debilnych miejscach
    > wyśmiewa i to ograniczenie ... tak nas nauczono,że ograniczenia stawiają
    > debile w debilnych miejscach.
    >
    > Na tym odcinku uważam, że 70 jest logiczne jedynie właśnie w tamtym
    > miejscu ... wiem, bo pokonałem je z bogiem na ustach raz przy 190 km/h ;)

    To jeszcze dwa moje ukochane miejsca:

    a. Dwie następujące po sobie hopy na lewym pasie tuż przed, bodajże,
    Babskiem jadąc do Warszawy. Zdecydowanie ciekawsze niż mszczonowskie i chyba
    na odcinku jeszcze przed 70ką.

    b. Jadąc na południe gdzieś pomiędzy Kamieńskiem a Radomskiem, za tymi
    obfotoradaroatrapowymi światłami, gdy po lewej majaczy jakaś stacja
    benzynowa na lewym pasie jest poprzeczny garb, który właściwie powinno się
    pokonywać tak jak krawężnik