eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNo to jaki weteran na pierwszy ?Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newsfeed00.su
    l.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <4c24be88$0$2583$65785112@news.neostrada.pl>
    <i037uc$c8j$1@node2.news.atman.pl> <i04672$f9n$2@news.onet.pl>
    <4c25aa08$0$2584$65785112@news.neostrada.pl> <i04bbn$rmo$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <i04bbn$rmo$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Date: Sat, 26 Jun 2010 11:15:23 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 49
    Message-ID: <4c25c52a$0$2604$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.125.4
    X-Trace: 1277543722 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2604 83.20.125.4:52880
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:625437
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...
    > A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?

    Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2 rozne
    swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T.

    W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150, a
    250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje.

    A jesli chodzi o wiesie to za duzo z nia roboty nie mialem - kuzynowi
    robilem i pamietam tylko ciagle problemy z brakiem ladowania i ustawieniem
    zaplonu. Nie pamietam o co dokladnie chodzilo. Z dostepnoscia czesci nie
    powinno byc problemow.

    Natomiast jesli chodzi o MZ'te to do tej pory nie moge wyjsc z zachwytu
    jesli chodzi o wymiany czesci i regulacje. Podam przyklad: zrobilem remont
    generalny, przewinalem wirnik pradnicy, wymienilem elektryczny regulator
    napiecia na elektroniczny, zalozylem nowy przerywacz. Wszystko ustawione
    zgodnie z ksiazka - gaznik w danym polozeniu srubek regulacyjnych,
    przerywacz w polowie zakresu regulacji i odpalila bez problemu i
    koniecznosci jakichkolwiek regulacji. Dowolne krecenie srubami i
    przerywaczem konczylo sie gorsza praca.

    W zadnym romecie ani wiesi nie mialem podobnej sytuacji - zawsze trzeba bylo
    cos zrobic (chociazby o 1/4 obrotu srubki w gazniku).

    Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po co
    Ci ten weteran?

    Do jazdy czy grzebania, ma sie fajnie prowadzic, czy byc ladny, masz go
    remontowac latami czy tygodniami/miesiacami, chcesz kupowac czesci w
    sklepach i allegro czy szukac po zlotach fanow i innych motobajzlach?

    IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku:
    > - demolud
    > - w miare niezawodny
    > - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę

    To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt
    wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T, a jesli 4T to
    AWO, ew. Junak.

    Milego szukania;)

    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: