  • Data: 2010-06-26 09:15:23
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...
    > A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?

    Przepraszam bardzo, ze zapytam, ale co tu chcesz porownywac? Toz to 2 rozne
    swiaty, a wspolne maja to, ze oba to 2T.

    W ogole to nie powinienes sie zastanawiac TS 150-250, tylko TS 125-150, a
    250-250/1. 250 i 150 to zupelnie inne konstrukcje.

    A jesli chodzi o wiesie to za duzo z nia roboty nie mialem - kuzynowi
    robilem i pamietam tylko ciagle problemy z brakiem ladowania i ustawieniem
    zaplonu. Nie pamietam o co dokladnie chodzilo. Z dostepnoscia czesci nie
    powinno byc problemow.

    Natomiast jesli chodzi o MZ'te to do tej pory nie moge wyjsc z zachwytu
    jesli chodzi o wymiany czesci i regulacje. Podam przyklad: zrobilem remont
    generalny, przewinalem wirnik pradnicy, wymienilem elektryczny regulator
    napiecia na elektroniczny, zalozylem nowy przerywacz. Wszystko ustawione
    zgodnie z ksiazka - gaznik w danym polozeniu srubek regulacyjnych,
    przerywacz w polowie zakresu regulacji i odpalila bez problemu i
    koniecznosci jakichkolwiek regulacji. Dowolne krecenie srubami i
    przerywaczem konczylo sie gorsza praca.

    W zadnym romecie ani wiesi nie mialem podobnej sytuacji - zawsze trzeba bylo
    cos zrobic (chociazby o 1/4 obrotu srubki w gazniku).

    Musisz sobie odpowiedziec na jedno, ale to zajebiscie wazne pytanie: po co
    Ci ten weteran?

    Do jazdy czy grzebania, ma sie fajnie prowadzic, czy byc ladny, masz go
    remontowac latami czy tygodniami/miesiacami, chcesz kupowac czesci w
    sklepach i allegro czy szukac po zlotach fanow i innych motobajzlach?

    IMHO, jesli ma byc tak jak piszesz na poczatku:
    > - demolud
    > - w miare niezawodny
    > - ma zrobić 5000 km z prędkościami 80-100 bez awarii co godzinę

    To odpusc sobie MZ'ty 125/150 (te 80-100 przez 5kkm jest dla nich zbyt
    wiele). Ja bym bral TS'ke 250/1 (i wzialem;P) jesli ma byc 2T, a jesli 4T to
    AWO, ew. Junak.

    Milego szukania;)

    --
    pzdr: