  • Data: 2010-06-26 09:16:14
    Temat: Re: No to jaki weteran na pierwszy ?
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i04bbn$rmo$...@n...onet.pl...

    > A jak wygląda porównanie TS 150/250 vs WSK 175 ?
    >
    > --
    > Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

    175 to jest sprzęt dla twardzieli, wibracje silnika są niemiłosierne,
    wszystko się przenosi na kiere, zanim doprowadziłem ją do stanu
    technicznie idealnego minęły 2 sezony,
    125 jest o wiele bardziej trwałe i "miękkie"

    tak wtrącę do SR2 - jest super a SR1 jest tragicznie niewygodne,
    zrobiłem raz 10km i myślałem że mi dupa odpadnie

    pozdro
    blur
    XT350
    ETZ250