  • 31. Data: 2018-10-31 20:30:25
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 10:30:55 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    5882,od-kuriera-do-kierowcy-beaty-szydlo-to-on-odpow
    iada-za-kolizje.html#s=BoxOpLink
    > krótka ławka gamoni naprawdę jest krótka więc jutro łapanka wśród pizzermenow ;-)
    żałosne klauny są niereformowalne więc kolejne wypadki to niestety tylko kwestia
    czasu ...

    hm, 5 lat jako kurier to chyba niezla praktyka ?
    A 2 lata w BOR to nie taki znow niedoswiadczony.

    I czego mialby nie dac rady ... oj, cos mi sie widzi, ze pismak
    zmysla.

    No dobra, nawet jesli, to skad sie to wzielo ?
    Zwolnili wszystkich starych tak im kierowcy przeszkadzali ?
    Czy tak zaczeli rzadzic, ze sie sami zwolnili ?
    Emerytura mundurowa im nie przysluguje czasem ?

    I co - zwolnili, zeby zaraz zatrudnic "swoich", z rodziny ?

    J.

  • 32. Data: 2018-10-31 20:46:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.10.2018 o 20:30, J.F. pisze:

> [...]
    czasu ...

    > hm, 5 lat jako kurier to chyba niezla praktyka ?

    Daj spokój - jeżdził dostawczakiem i nosił paczki - jak to ma się do
    prowadzenia operacyjnego pojazdów vipowskich?

    > A 2 lata w BOR to nie taki znow niedoswiadczony.

    Skoro służba przygotowawcza trwa trzy? Bardzo niedoświadczony - w
    zasadzie praktykant.

    > I czego mialby nie dac rady ...

    Zahamować przed poprzednikiem....

    > No dobra, nawet jesli, to skad sie to wzielo ?
    > Zwolnili wszystkich starych tak im kierowcy przeszkadzali ?

    Zapewne tak - cytowałem ci już zdaje się ustawę. Tym co zostali nowe
    prorodzinne kierownictwo tak umilało życie, że się wypisali sami.

    > I co - zwolnili, zeby zaraz zatrudnic "swoich", z rodziny ?

    Dokładnie tak to wygląda - teraz kurwa my, tylko do sześcianu.

    Shrek

  • 33. Data: 2018-11-01 00:03:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

    Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 34. Data: 2018-11-01 00:03:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 31 Oct 2018 10:59:27 +0100, w <prbue2$4hk$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Jeśli nastawisz na 1:00, a wiesz, że w nocy nikt nie pracuje...

    Tego akurat nigdy się nie wie -- mogą rozkładać towar, robić remanent.

  • 35. Data: 2018-11-01 01:02:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-31 o 05:32, TeRa pisze:
    > Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    > Wielu takich "sprawnie jeżdzących" leży na cmentarzu, lub w szpitalu.
    > Najgorsze jest to, że ofiary takich debili też leżą na cmentarzu,
    > lub w szpitalu.

    Czemu z Frogiem jest inaczej? Czemu nie leży i jego ofiary nie leżą? Kto
    jest debilem?

  • 36. Data: 2018-11-01 01:09:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Masz 16 lat, prawda?

    Prawda. 16-cie i jeszcze trochę. Zadzwoń do mamy.

  • 37. Data: 2018-11-01 01:13:54
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-31 o 14:35, Queequeg pisze:

    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    > To niech jeździ -- na zamkniętym torze.

    Jeśli wszystkie drogi potraktować jako taki wielki tor ...

  • 38. Data: 2018-11-01 01:16:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 00:03, PiteR pisze:

    > Może okazać się zbyt szybki dla otoczenia i go otoczenie skasuje.

    A tam wcale o szybkość nie chodziło.

  • 39. Data: 2018-11-01 07:20:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.11.2018 o 01:02, kk pisze:

    > Czemu z Frogiem jest inaczej? Czemu nie leży i jego ofiary nie leżą? Kto
    >  jest debilem?

    Bo statystycznie solidny dzwon występuje co jakieś milion kilometrów -
    to że ktoś się nie zabił nie świadczy o jego wybitnych umiejętnościach,
    a po prostu nie miał pecha.

    Shrek

  • 40. Data: 2018-11-01 07:30:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 07:20:38 +0100, Shrek napisał(a):

    > Bo statystycznie solidny dzwon występuje co jakieś milion kilometrów -
    > to że ktoś się nie zabił nie świadczy o jego wybitnych umiejętnościach,
    > a po prostu nie miał pecha.

    To przy normalnej jezdzie - przy frogowej powinno byc mniej km.

    No i trup sie zdarza na 10 wypadkow, a wypadek na ~10 kolizji ...
    zabezezpieczaja troche te samochody ... ale to znow przy normalnej
    polskiej jezdzie ...

    J.