  • 11. Data: 2011-11-26 09:27:47
    Temat: Re: No to benzyna tez nam podrozeje
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-11-26 08:45, Shrek pisze:

    > Nie darmatyzuj. Podrożał 2,35 do 2,7. Zresztą na zimę zawsze drożeje.

    U mnie to raczej z 2,35 na 2,84. Benzyna i ON chyba az tak nie skoczyly
    w tym czasie.

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2011-11-26 15:36:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Nie darmatyzuj. Podrożał 2,35 do 2,7. Zresztą na zimę zawsze drożeje.
    >
    > Shrek.

    Jeszcze we wrześniu potrafiłem zatankować za 2,28 za litr, teraz to
    taniej niż 2,79 to w DC się raczej nie znajdzie ;)

    Pozdrawiam !

  • 13. Data: 2011-11-26 15:48:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-11-25 21:07, Papkin pisze:
> [...]
    ozeje-benzyna,wiadomosc.html

    > To moze gaz niech solidarnie tez podwyzsza? Solidarnosc, solidarnosc,
    > solidarnosc... :(

    Będąc w tym roku na wakacjach na Bałkanach zaobserwowałem ciekawe
    zjawisko: cena noPb95 i noPb98 była w Chorwacji i na większości mijanych
    stacji w BiH i Czarnogórze była taka sama, pytali tylko którą wlać. U
    nas to kilkadziesiąt groszy różnicy. W Słowenii z kolei tak jak u nas
    czyli 98 droższa niż 95. Im dalej na południe tym bardziej ON był
    droższy od benzyny. Ogólnie drożej niż w PL, mimo że średnie zarobki
    porównywalne z tendencją do niższych niż u nas. Najtaniej wychodziło
    tankowanie w BiH i Czarnogórze i o dziwo potem w Słowenii (gdzie płaci
    się w euro).

    --
    MZ
    OC/AC samochodu w LibertyDirect dodatkowo do 100 zł taniej:

  • 14. Data: 2011-11-27 00:02:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-26 14:36:14 +0000, Czarek Daniluk <c...@n...com> said:

    > teraz to taniej niż 2,79 to w DC się raczej nie znajdzie ;)

    Popularna, Szyszkowa, Prymasa Tysiąclecia...
    :-)

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-11-27 00:37:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-26 15:36, Czarek Daniluk wrote:

    > Jeszcze we wrześniu potrafiłem zatankować za 2,28 za litr, teraz to
    > taniej niż 2,79 to w DC się raczej nie znajdzie ;)

    Znów dramatyzujecie. 2,70 na Prymasa tysiącelecia.

    Shrek

  • 16. Data: 2011-11-27 01:28:04
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    AZ <a...@g...com> napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/-1,1725586,0,1,przez-diesla-podr
    ozeje-benzyna,wiadomosc.htm

    > Od kiedy to cena benzyny i ON ma byc rowna? Czemu kiedys nie odbijali na
    > ON wiekszej ceny benzyny?

    Pamiętam jak by to dzisiaj w dzienniku powiedzieli. Za komuny jak wprowadzali
    kartki na benzynę to w tv gadająca głowa z jakiejś petrochemii wykład zrobiła.
    Dziennikarz pyta dlaczego ON jest bez kartek i dużo tańszy. I tamten informuje
    i objaśnia że z jakiejś ilości ropy naftowej można zrobić ileś benzyny albo
    dwa razy tyle ON co benzyny. A teraz po cenach wychodzi że tyle samo benzyny
    albo ON da się zrobić z jakiejś ilości ropy. To ja się powinienem teraz
    spytać. Kiedy do kurwy kit wciskali? Wychodzi że prawdę powiedzą jak się
    pomylą. Mnie wychodzi że teraz to mały pikuś z cenami paliw i innymi. Od
    nowego roku może być jazda bez trzymanki. Jak dług publiczny przekroczy 55%
    PKB czy czegoś tam to podatki idą ostro w górę. Euro drogie a ten dług liczony
    jakoś do euro po kursie z 31 grudnia.

  • 17. Data: 2011-11-27 01:28:07
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

  • 18. Data: 2011-11-27 20:37:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 00:28:07 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
> [...]
    > albo ON da się zrobić z jakiejś ilości ropy. To ja się powinienem teraz

    Wcale ? Tamto bylo prawda, od tego czasu mamy cracking, reforming, osobowe
    diesle i olej opalowy.

    > Jak dług publiczny przekroczy 55%
    > PKB czy czegoś tam to podatki idą ostro w górę. Euro drogie a ten dług liczony
    > jakoś do euro po kursie z 31 grudnia.

    Ale kurs i na pkb wplywa.

    Tak czy inaczej - jak sie bilans panstwa nie domyka, to go trzeba domknac.
    Do tej pory domykalismy pozyczkami. Te 55% to tylko taka umowna granica
    bezpieczenstwa (japonia ma cos 120%) - ale zadluzac sie w nieskonczonosc
    nie mozna.

    J.

  • 19. Data: 2011-11-29 02:33:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak czy inaczej - jak sie bilans panstwa nie domyka, to go trzeba domknac.

    Ja to głupi jestem i jak mi kasy brakuje to tnę wydatki...

    > Do tej pory domykalismy pozyczkami. Te 55% to tylko taka umowna granica
    > bezpieczenstwa (japonia ma cos 120%) - ale zadluzac sie w nieskonczonosc
    > nie mozna.

    http://www.youtube.com/watch?v=Cw2iHSQP21g&feature=p
    layer_embedded

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 20. Data: 2011-11-29 13:13:08
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Ja to głupi jestem i jak mi kasy brakuje to tnę wydatki...

    I dusisz popyt, i przez takich jak Ty będzie zaraz recesja ;>