  • Data: 2009-07-13 15:00:25
    Temat: Re: No to Fresh ma poważnego konkurenta.
    Od: Mariusz <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    .Zykfryd. pisze:

    > http://www.wrodzinie.com.pl/

    Na uwage zasluguje dedykowany telefon MAX-COM do kupienia za 330 PLN:

    http://www.wrodzinie.com.pl/Portals/1/Files/img/Tele
    phone/telefon_maxcom-1.jpg

    To chyba pierwszy polski telefon komorkowy (co prawda wyprodukowany w
    Chinach). Na pochwale zasluguje dostosowanie do potrzeb ludzi starszych:
    duze klawisze i wyrazne, duze znaki na wyswietlaczu. Wbudowana latarka
    ma zapewne ulatwic odszukanie zagubionego telefonu w ciemnosciach - tez
    plus. Gorzej jednak, gdy ktos zapomni ja wczesniej wlaczyc - minus.
    Jednak na pochwale zasluguje rezygnacja z pomyslu zasilania przez ogniwa
    sloneczne. Ja bym doposazyl telefon dodatkowo w odbiornik FM -
    aktywujacy sie samoczynnie na czestotliwosci powzechnie znanej,
    opiniotworczej rozglosni, w przypadku gdy zostanie wykryta bezczynnosc -
    wszak telefon mogl zostac zagubiony z wylaczona latarka, a i brak
    polaczen jest przeciez strata dla operatora