  • Data: 2012-07-01 14:55:37
    Temat: Re: No to Blackberry do piachu
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:42:13 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > może ci co kupują te telefony nie potrzebują skypa? w sumie to ja kiedyś
    > dawno dawno temu zamontowałem na stacjonarce skype ale od tego czasu to on
    > sobie tam jest i się kurzy.

    aha.. no to też wyjaśnia. To pewnie w 2007 ajfony kupowali ci, co nie
    potrzebowali 3G (tylko wciąż nie rozumiem dlaczego większość z nich kupiła
    ajfona 3G w 2008), a Androidy kupują ci, co nie potrzebują prywatności.

    No dobra, a co z SIP? Wiesz.. to jest do telefonowania. Tak, wiem, pewnie
    też nie potrzebujesz.

    Normalnie jakbym z Pszemolem czy Strybyszewskim vel Kamińskim gadał. Ci też
    nie potrzebowali MMS, transferu plików po BT, teraz nagle nie potrzebują
    zgodności złącza ze sprzętem który mają w domu itp.

    Ty też nie potrzebujesz żadnej telefonii poza komórkową, możesz mieć
    gównianą przeglądarkę WWW (jeżeli tylko rozpoznaje numery telefonów, to
    jest OK), fatalną grafikę na ekranie (tak, zaraz powiesz, że jest cudowna i
    dopracowana) i kupę innych wad.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"